Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä ei tajua, että se on exä.

Vierailija
28.04.2015 |

Olen yrittänyt sanoa nätisti ja olen yrittänyt sanoa suoraan. Kun sanon suoraan, niin se suuttuu ja omg poistaa mut fb-kavereista, mutta viikon päästä se itkee takaisin mun kaverilistalle.

Avoimesti hälle kerron mieskuvioistani ja kaikesta, mutta se kääntää kaiken vaan seksiin. Jos sanon meneväni suihkuun niin se sanoo tulevansa peseen mun selän tms. Mut on raiskattu tän suhteen jälkeen, ja se ei tajua että mua ei vois seksi vähempää kiinnostaa. Se on vaan että voitasko puhua jostain kivemmasta, jos muistutan miksi mua ei huvita sen pervoiluja kuulla.

Ei taida olla muuta vaihtoehtoa kun laittaa välit kokonaan poikki? Mä inhoan menettää ihmisiä, mutta nyt tuntuu ton kanssa, ettei voi muutakaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita välitä poikki. Tuo ihminen imee vaan susta voimat. Tuskin teidän kaveruudessa on mitään hyviä puolia?

Vierailija
2/2 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit poikki, edes siksi aikaa, että exä toipuu erosta. En kyllä tajua, miksi kukaan haluaisi olla entisensä kaveri. Tai ehkä jos suhde alkoi pitkän ystävyyden tuotteena ja loppui rauhallisissa merkeissä, mutta muuten en tajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi