Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin tänään, että äitini on luultavasti vain esittänyt rakastavansa minua

Vierailija
28.04.2015 |

Oon kyllä aikuinen jo, mutta tuntuu ihan sille, että vaikka en ole tehnyt mitään, olisin vielä teini ja äiti heittäisi kodista kadulle ja häpäisis minut koko suvun edessä. Sanois, että takaisin ei ole tulemista. Henkinen tilanne ei ole nyt ihan helppo :( 

Kaikenlisäksi äiti itse tarttis voimia, mutta hänellä ei ole ketään muita kuin minä. Miksi äiti hylkäät minut nyt? 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh ?

Vierailija
2/14 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti siis rupesi kiukuttelemaan minulle odottaen ehkä, että rakastaisin häntä takaisin mutta hän on loukannut minua aikaisemmin, etten voi. Olen näistä loukkaamisista sanonut, mutta siitä hän nyt kiukuttelemaan rupesikin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, ettei olisi koskaan pitänyt erehtyä rakastamaan äitiään. Tai yrittää ymmärtää sen kiukuttelua. Olisi pitänyt itse vain painua ulos ovesta. Mutta äidillä oli ovela tapa sitoa minua itseensä, väittää, että kaikki muutkin ovat minusta hänen kanssaan samaa mieltä, he eivät vain sano sitä mulle... Nyt koitti taas sitä samaa kikkaa.

Ap

Vierailija
4/14 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia! Elämässä on joskus ylä ja alamkiä. Kyllä kaikki vielä järjestyy, usko pois. Äidin ja tyttären suhde on täynnä tunnelatauksia, kuuluu kuvaan. Jaksamista sinulle!

Vierailija
5/14 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 22:38"]

Voimia! Elämässä on joskus ylä ja alamkiä. Kyllä kaikki vielä järjestyy, usko pois. Äidin ja tyttären suhde on täynnä tunnelatauksia, kuuluu kuvaan. Jaksamista sinulle!

[/quote]

Tai sitten jotkut vain ovat paskiaisia. Elämä ei kuule aina parane sillä että toistellaan maagisia lauseita.

Vierailija
6/14 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 22:38"]

[/quote]

Ei tämä ole mikään normaali äiti-tytärsuhde :( Eikä mikään pieni riita, vaan täysin tuhovoimainen ja karsea.

Ap

Vierailija
7/14 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on, että en osaa itsekään rakastaa ketään, ja käyttäydyn kaikille jotka minusta voisivat pitää huonosti sen takia, mitä äiti on mulle tehnyt. En osaa rakastaa vaan siinäkin on vaikeuksia. Ja mulla on lapsia. Voisin itsekin hylätä heidät, jos ei järjen ääni sanoisi, ettei mun pidä.

Ap

Vierailija
8/14 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( samanlainen äiti itselläni. Tekemisissä en ole ja kaikki sukulaiset pitävät minua vain kiukuttelevana teininä. Joo, olen reilusti yli 30. Ota ero siitä mutsistas, vaikka "vain" vuodeksi. Jospa se äitis siitä "heräisi". Vaikka eipä ole auttanut omanikaan kohdalla. Enpä kyllä yritäkään kuin pysyä kaukana ja jättää myös sukujuhlat nykyään väliin. Voimia sulle! Älä pilaa elämääs satuttavien ihmisten seurassa. Se on turhaa. Ei me uhriuduta enää, eihän :) Halaus :)

Vierailija
9/14 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue Katriina Järvisen kirja Kaikella kunnioituksella - irtiottoja vanhempien vallasta. Se on tehty sulle.

Vierailija
10/14 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille ymmärtäjät. Halaus vastaanotettu.

Ap

Vierailija
11/14 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kirjavinkki,

Ap

Vierailija
12/14 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on yksi 'kotivammainen'. Käyn tapaamassa vanhempiani kaksi kertaa vuodessa ja pidän välit virallisina. Kirjavinkki: Kotivammaisuuden synty.

Vierailija
13/14 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua äiti esitti rakastavansa noin 15 vuotiaaksi asti. Sitten elämä muuttui ja nykyään ollessani 22 vuotias äitini ei tunnusta minua omaksi lapsekseen. voimia! Mutta kyllä ilman äitiäkin pärjää!

Vierailija
14/14 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 22:38"]

[/quote]

Ei tämä ole mikään normaali äiti-tytärsuhde :( Eikä mikään pieni riita, vaan täysin tuhovoimainen ja karsea.

Ap
[/quote]
Voimia silti, ja etenkin siksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi