Edullinen laina huijaus
Onko kellään tietoa? Tämä lienee huijaus.
Minne tästä kannattaisi Ilmoittaa?
Sieltä tuli sähköpostia:
autamme sinua mielellämme 60000 € lainan saamisessa. Tässä on lainamallisi, jos alla, kerro minulle, sopiiko se sinulle:
Laina: 60000 €
Laina -aika: 120 kuukautta
Lainan vuotuinen korko: 2%
Kuukausittainen luotto: 552.08 €
VAKUUTTAMATTOMAT KUUKAUSIMAKSUT: 66249.69 €
Lyhyesti sanottuna luottosi kuukausimaksu on 66249.69 €, joka maksetaan takaisin 120 kuukauden aikana, ja tämä takaisinmaksu alkaa kolme kuukautta lainan vastaanottamisen jälkeen (jos saat lainan tässä kuussa, aloitat maksamalla takaisin huhtikuu 2022 alkaen 552.08 € kuukaudessa)
Lähetä meille sen tilin pankkitunnuslausunto / RIB, jolta haluat vastaanottaa 60000 € siirron, tai täytä nämä tiedot:
Pankkisi nimi:
IBAN:
Ole hyvä ja lähetä meille:
* Kuva henkilökorttisi molemmilla puolilla
* Palkkakuittisi
Saxo invest löytyy netistä mutta tarjoaa sijoituspalveluita. Shköpostilla huonolla suomen kielellä pyydetyt kopiot ja koko aivusto lainan suhteen lienee varma huijaus. En löytänyt mitään kokemuksia tai juttua kuluttajajille tarjottavista lainoista.
En lähetä heille kyllä mitään.
Kommentit (4)
Aika hoono soomi on sivusto. Tuosta varmaan löytyy arvosteluja jos legit, en jaksa tonkia
Kilpailuta lainahakemuksesi Smartan tai lainaturvan tms. kautta niin saat luotettavammat toimijat.
anonyymi5634261 kirjoitti:
onko löytynyt lisätietoa? otitko lainan?
itsekkin olen miettinyt tuota sivustoa
Jos sivu on hoonolla suomella ja firmatiedot hukassa, se on mulle no-go. En ottais lainaa sivulta, missä ei oo selkeetä Y-tunnusta, osoitetta ja rekisteriselostetta. Mä kilpailutin omani vertailusivun kautta, tuli tarjouksia parilta pankilta ja pystyin tsekkaamaan ehdot niitten omilla sivuilla. Yks helppo koonti on https://pikalaina.org sieltä näkee kootusti palveluita ja pääsee eteenpäin suoraan toimijoille, eikä jonkun random-välittäjän perässä. Jos vähänkään epäilyttää, jätä väliin.
onko löytynyt lisätietoa? otitko lainan?
itsekkin olen miettinyt tuota sivustoa