Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt rehellisesti vastauksia naiset!

Vierailija
27.04.2015 |

Jos teidän miehenne olisi lopettanut tupakanpolton ja tunteet olisivat tämän takia pinnassa, niin missä menee raja teidän kärsivällisyydessä ja ymmärtämisessä? Meillä mies lopetti polttamisen eilen ja tänään hänen tullessaan töistä olen kuullut vain valitusta. Ruoka on paskaa, olen ruma ja läski itseäni jakava huora, olen saamaton ja koti ei ole tarpeeksi siisti yms. En jaksaisi enää millään ymmärtää miestä, vaikka kuinka tahtoisinkin. :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitsekaan ymmärtää. Toteat vain rauhallisesti miehellesi, että hän puhuu rumasti, hävyttömästi yms, sinusta ja saisi parantaa käytöstään. Sitten keskityt omiin asioihisi. Oletpahan ainakin ilmaissut mielipiteesi. Ja jos myöhemmin selvittelette välejänne, niin tästä voi jatkaa asiallisesti.

Vierailija
2/6 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko nikotiinikorvaushoito mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis ilman nikotiinikorvaushoitoa ei kannata edes yrittää lopettamista. Itsestäni tulee hirviö muutamassa tunnissa ilman. Mars apteekkiin!

Vierailija
4/6 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muuten voisi ehkä "ymmärtää", mutta mielestäni tollaset huorittelut menee yli kuitenkin. 

Vierailija
5/6 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies lopetti tupakoinnin reilut 10v. sitten. Olihan se vähän tavallista äreämpi, mutta ei se mua kuitenkaan läskiksi tai huoraksi haukkunut. Siinä kyllä menis mun raja, kiukutella saa, mutta ei haukkua. Eikä varsinkaan noin rumasti.

Vierailija
6/6 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti olen koittanut ymmärtää mutta oma jaksaminen loppuu hyvin lyhyeen, kerta heti olen läski tms. jos en tee juuri niinkuin mieheni on sanonut. Ja korjauksena vielä, normaalisti mies ei todellakaan ole tämmöinen, vaan häntä on nimenomaan hyvin vaikea saada suuttumaan.

AP