Olen vapaa ennustamisesta!
Olin riippuvainen kaikesta yliluonnollisesta, ennustin ja kävin ennustajilla, rakastin kaikkea yliluonnollista. Luulin, että voin hallita elämääni, olla jotain enemmän, kun ennustin ihmisille.
Luulin olevani älykäs, henkevä, luulin näkeväni ihmisille tulevaa.
Vakava varoitus kaikille ennusteluun uskoville: ei ole ennustajia olemassakaan! Itse toimin ammattiennustajana, mutta ymmärtäkää, ei sellaista, ennustamista ole. Intuitio on ehkä olemassa, mutta ennustaa ei voi. Itse perustelin asiaa, ja uskoinkin siihen, että ennustaminen perustuu siihen, että aika ei ole lineaarinen, vaan aika on jotenkin spiraali, että kaikki ajat ovat olemassa yhtäaikaa.
Minulle soitettiin ja jopa jotkut kävivät luonani, ja ennustin. Välillä se oli vaikeaa, joillekin ennustus sattui juuri siihen elämäntilanteeseen, osasin jopa kertoa menneisyydestä. Ihan lööperiä.
Sanon suoraan, että ihmisen ei tarvitse tietää tulevaisuuttaan, ei tarvitse. Ja jos ennustaja itsekin uskoo siihen, että hän voisi toisen ihmisen tulevaisuudesta tietää, tällä ihmisellä täytyy olla omnipotentti harha.
Itselläni oli omasta mielestäni jokin ihmeellinen yliluonnollinen kyky, halusin uskoa niin. Ei ole, ei kenelläkään ihmisellä voi olla. Itse ihan harjaannuin kuuntelemaan ihmisen puhetta, varsinkin taukoja, jolloin ihan vaan perus ihmistuntemuksella tajusin, mitä ihminen haluaa kuulla. Heittelin tilanteeseen sopivia yksityiskohtia... niin.
Olen vapaa. Skeptikot ajattelevat, että ok, hyvä. Itse olen lähempänä kristinuskon lähimmäisenrakkauden ajatusta: Ei yhdellekään lähimmäiselle voi tehdä, niin kuin minä tein. Kadun.
Kiitos ja anteeks! Täällä voi olla jopa entisiä asiakkaitani...
Kommentit (5)
:)
No sillä ei varmaan ole merkitystä, enää. Kirjoitinkin, että älkää hyvät ihmiset uskoko yhteenkään. Synninpäästän olen käynyt ottamassa. Nyt olen taas perusminä, pitkästä aikaa. Ja synninpäästön sain jo useita kuukausia sitten, siinäkin suhteessa olen vapaa.
Vuosia elin tuossa typerässä harhassa, johon uskoin itsekin. Joskus se oli vain rahankiskontaa, myönnän.
Minulle ainakin ennustaja ennusti oikein. Olen vähän nolo...
Joskus muuten ihan vahingossa saatan olevinaan alkaa ennustaa, ja silloin "lyön itseäni näpeille". Esimerkiksi tänään ystäväni kertoi uudesta suhteestaan, ja melkein tottumuksesta olin hakemassa tarotkorttejani. Vieroitusoireita ;)
Kortit olen laittanut roskapönttöön. Voi, kuinka läheiseksi ne minulle tulivatkaan, jokaikisellä kortilla oli merkityksensä. Nyt ne ovat jossain energiajätteissä, missä lienevätkään.
Ap.
Ja hyvä niin.
Mulla on vähän samantyyppinen juttu, kosketti tuo sinun aloitus. Kävin koulutuksessa (en viitsi sanoa missä), ja aikomukseni oli ryhtyä yrittäjäksi.. Kouluksen aikana minulle tuli hassu olo, vähän naurattikin. Minusta olisi pitänyt tulla joku ihmeellinen guru, voi hitsi. Olen fysioterapeutti, ajattelin, että tekisin jotain energiahoitoja samalla. En pystynyt. Harjoitusasiakkaita en pystynyt vastaanottamaan. Kävin ensimmäisen jakson, kaksi olisi vielä ollut jäljellä. En jatkanut, tulin järkiini.
Kerrotko vielä ennustajanimesi, niin saat syntisi anteeksi.