Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Hyi ostin tänään Citymarketista
27.04.2015 |
Oltermanni juustoa ja äsken kun avasin sen niin juusto oli ihan ruskea ja liilan ilman peitossa. Hyiiiii! Mitenköhän palautus? Onko kellään käynyt vastaavaa?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mee niiden infopisteeseen sanoo tosta, niin saat rahat takas tai uuden juuston