Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi elämässäsi paremmin, jos et olisikaan muuten onnellisessa liitossasi?

Vierailija
27.04.2015 |

Itse saisin erityisesti nukkua paremmin: mennä sänkyyn, lukea kirjaa, sammuttaa valon ja nukahtaa omaan tahtiini, eikä tarvitsisi heräillä levottomasti nukkuvan miehen yölliseen säätämiseen.

Ottaisin myös aktiivisemmin kontaktia muihin ihmisiin. Viihdyn liian hyvin mieheni seurassa ja se yhdistettynä laiskuuteen rajoittaa muuta sosiaalista elämää.

Lisäksi (ikävä myöntää mutta näin se on) pukeutuisin hieman eri tavalla. Monet tyylimieltymykseni sotivat aika pahasti sen kanssa mistä mieheni pitäisi. Tosin näin kolmekymppisenä (olemme olleet yhdessä 10v) olen kyllästynyt miettimään tätä ja alkanut pistää päälleni ihan mitä itse haluan. Miehenikin on tainnut vihdoin tajuta etten ehdoin tahdoin yritä näyttää hänen silmissään vähemmän viehättävältä (ihmeellinen päähänpinttymä joka hänellä oli pitkään).

Viimeisenä perusklisee: kotini olisi siistimpi, tai ainakaan minun ei tarvitsisi siivota kuin omat sotkuni :P

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään paitsi jumalainen seksi ja yhdessä nauraminen puuttuisivat. Olin onnellinen ja tyytyväinen jo ennen kuin tapasin nykyisen mieheni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä