Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loukkaannuinko turhaan?

Vierailija
06.01.2022 |

Ryhmäkeskustelu meni kutakuinkin näin:

A: Mitä olutta ostan?

Ap: Alkoholitonta kiitos

A: Alkoholitonta on. Kysymys oli nyt kaljanjuojille

Ap: Alkoholitonta kaljaa nimenomaan tarkoitin

Ap: Juhlissa tarjoillaan alkoholia, mehua ja vettä. Muut juomat saa luvan ostaa itse

Jotenkin tästä tuli sellainen fiilis että alkoholittomana en ole edes kovin tervetullut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ärsyttävälle. Juo mehuu.

Vierailija
2/6 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy saatko valita mitä mehua ostetaan😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viet omat alkoholittomat olueisi mennessäsi, not dig deal.

Isäntä/emäntä tarjoaa sanojensa mukaan alkoholia, mehua (alkoholiton luultavimmin) ja vettä (alkoholiton varmasti). Muut juomat viet itse.

Ihan sama kun alkaisi vaatimaan Goût de Diamants samppanjaa kun järjestäjä on luvannut tarjota pullakahvit.

Vierailija
4/6 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viet omat alkoholittomat olueisi mennessäsi, not dig deal.

Isäntä/emäntä tarjoaa sanojensa mukaan alkoholia, mehua (alkoholiton luultavimmin) ja vettä (alkoholiton varmasti). Muut juomat viet itse.

Ihan sama kun alkaisi vaatimaan Goût de Diamants samppanjaa kun järjestäjä on luvannut tarjota pullakahvit.

Vastasin kysymykseen kun kysyttiin mitä vieraat haluaisivat juoda. En koe että se on vaatimista jos itse halutaan tietää mikä maistuisi.

Ap

5/6 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla liikkeellä. Silloin on juotava alkoholitonta. Ymmärrän että juopot ärsyyntyvät tästä.

Vierailija
6/6 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinähän vastasit kun kysyttiin, kumma suhtautuminen hänellä joka ostoksista kysyi. Ikävää että edelleen suhtautuminen alkoholittomaan juhlimiseen on tollasta, täytyy vielä oikein korostaa että nimenomaan mehu on sit se vaihtoehto alkoholille.

Ärsyttäisi muakin tollanen, joko jättäisin juhlat väliin tai ottaisin omat juomat mukaan.

Vähän sama jos kysyttäisiin tarjottavista, muttei sit kuitenkaan suostuttaisi ottamaan mitään poikkeavaa huomioon, kuten laktoosittomuutta tai kasvisvaihtoehtoja.