Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi haluat laihtua?

Vierailija
06.01.2022 |

Jotta laihtuminen onnistuisi, varmaan on hyvä kysyä miksi haluaisi olla hoikempi?

Mulla on vain noin 5 kg laihdutettavaa, pääasiassa haluaisin katkaista painon kertymisen ja haluaisin mahtua vaatteisiini. Mulla on kiva vaatevarasto mutten vain voi nyt käyttää kuin murto-osaa. Mitään bikinikuntoa en enää tavoittele, muhkuroita ja makkaroita voi olla, kunhan olisin hyvässä kunnossa ja vaatteet eivät kiristäisi.

Miten muilla, mikä on pohjimmainen syysi halulle laihtua?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin aloittajalla eli vaatekaappi pursuaa vaatteita jotka ei nyt näytä hyvältä päälläni.

Vierailija
2/5 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että ihmiset kohtelevat minua paremmin hoikempana. Se on ainoa syy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan laihtua, koska se saattaa auttaa sairauteni saamisessa tasapainoon. Enkä puhu diabeteksesta. Tässä sairaudessa on sokeutumisen riski, jonka en halua toteutuvan kohdallani.

Vierailija
4/5 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painooni olen tyytyväinen, mutta ärsyttää kuinka se on keskittynyt jalkoihini. Mitkään ihanat saappaat eivät ikinä mahdu varresta, varsinkin kun jalkaterä on sitten taas normaalikokojen pienimmästä päästä. Jos se nykyinen paino pomppaisi tuolta sääristä/reisistä vaikka tisseihin tai vähäsen kasvoillekin niin olisin ihan cool with that.

Vierailija
5/5 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua laihtua vaan kiinteytyä