Perseessäni on finni ja siihen sattuu
Kannattaako puristaa vai ei? Aina uusiutuu samaan kohtaan aika ajoin. Haluaisin kokonaan pois! Mitään Roacutan kuureja en ala syömään, sillä muuten minulla ei ole finnejä. Kestää kauan parantua persposkessa ollessaan. Mikä avuksi?
Kommentit (16)
Mä aina puristan vaikka sattuukin kamalasti. Mutta hetkellisen tuskan jälkeen tulee hyvä olo kun voi taas vihdoin istua ilman että sattuu. Tosin mulle tulee noita ehkä kerran / kaks vuodessa. Jos sulla on usein, olisko mitään ideaa käydä ihotautilääkärillä vaikka muuten ei finnejä olisikaan?
Kysyn asiasta seuraavaksi yleislääkärillä käydessäni, kiitos vinkistä. Taidan puristaa tälläkin kertaa, vaikka kipeä on ja aristaa.
Yleensä tuo johtuu liiasta istumisesta. Lopeta se jatkuva istuminen ja liiku välillä!
Tuo on muuten totta kuin rotta, pyöräilyn jälkeen tämä usein tulee ja nyt olen pyöräillyt pitkästä aikaa.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:40"]Saanko tulla imemään tyhjäks? Nami nami, slurps slurps!
[/quote]
Saa tulla, nuolen mielelläni sinunkin perseesi. Voi olla paskanenkin.
Kyllä se finni oli yöllä perseestä kadonnut, kannatti koittaa ainetta!
Niin huomenta vaan kaikille, heräsin 15 min. sitten. Hyvin nukuttu yö.
Olisipa noin pieniä ongelmia,mulla perse jumissa ja pakottaa jalkaan ihan tyränä.
Tänään finni on sitten ilmestynyt toisen puolen pakaraan juuri samaan kohtaan kuin edellinen. Juuri kun huokaisin helpotuksesta. - Ap
Sama ongelma täälä..
Just truuttailin persposkesta finnin joka päälleppäin näytti pieneltä ja kipeältä pirulaiselta mutta oli ilmeisesti syvälle ulottuva iso kammio ja tuli helvetisti mönjää..
Sitä vaan tuli ja tuli.. Ei meinannu loppua tulla!
Ja aina samaan kohtaan tulee ja aina kovemman treenin/ pitemmän lenkin/pyöräilyn/pitemmän mettähomman (puutöiden) jälkeen.
Eli aina ku on tullu tehtyä jotaki raskaampaa/hiostavampaa ku normi liikunta.
Oon huomannu, että ku puhkasee ja truuttaa mönjät pois nii paranee nopeempaa.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:26"]
Kannattaako puristaa vai ei? Aina uusiutuu samaan kohtaan aika ajoin. Haluaisin kokonaan pois! Mitään Roacutan kuureja en ala syömään, sillä muuten minulla ei ole finnejä. Kestää kauan parantua persposkessa ollessaan. Mikä avuksi?
[/quote]Pese se näppylän kohta perseessä paremmin.
Kokeile semmoista näpyntappomönjää! Itselläni toimii kaikkiin näppyihin joku garnierin pienessä sinisessä tuubissa oleva finninnujerrusaine. Jos laitan sitä alkavaan näppyyn, näppyä ei edes tule. Kunnon finniinkin se tehoaa tosi nopeasti!
Kiitos, lähden heti polkupyöräilemään kauppaan.
Laitoin nyt aineen yöksi perseeseen. Katsotaan onko finni aamulla tipotiessään.
Auts! Mä en koskaan pysty puristaa niitä, niin täytyy vain sinnitellä muutama viikko patti takamuksessa. En osaa neuvoa, sori.