Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ravintolatyö, salmonellatodistus, kysymyksiä..

Vierailija
27.04.2015 |

Olen menossa ravintolaan kesätyöhaastatteluun ensi viikolla. Oli puhetta vain hygieniapassista. Tarviiko olla salmonellatodistus jo ennenkuin työsopimus allekirjoitetaan kun siitä ei ollut mitään puhetta? En viitsisi soittaakaan.. Vai voidaanko työsopimus allekirjoittaa ja salmonellatodistus toimittaa myöhemmin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voinee juu. Joissain paikoissa riittää ettei ole käynyt ulkomailla hetkeen mutta etkö nyt hyvä ihme sentään kysy työpaikalta kun eihän me voida tietää mitä ne siellä halajaa??

Vierailija
2/8 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:42"]

voinee juu. Joissain paikoissa riittää ettei ole käynyt ulkomailla hetkeen mutta etkö nyt hyvä ihme sentään kysy työpaikalta kun eihän me voida tietää mitä ne siellä halajaa??

[/quote]

No tottakai kysyn kun ensi viikolla sinne menen! Mutta mietin vaan että voidaanko me silloin kirjoittaa työsopimusta jos ei tuota todistusta ole. En viitsisi alkaa soittamaan asiaa kun se ei ole ihan niin kamalan tärkeä, ehdin sen kysyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se on ihan kamalan tärkeä jos työsopimusta ei kirjoiteta ennen sitä, vai mitä? Soita, osoitat vaan vastuuntuntoa ja kiinnostusta niin.

Vierailija
4/8 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaahan sun ne paskanäytteet laittaa vireille mahdollisimman pian niin ovat pois alta. 

Vierailija
5/8 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta tehnyt töitä ei ravintoloissa ja yhden kerran olen kakannut purkkiin: opiskeluaikana

kukaan, ei kukaan ole koskaan kysynyt todistusta

Vierailija
6/8 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:59"]

15 vuotta tehnyt töitä ei ravintoloissa ja yhden kerran olen kakannut purkkiin: opiskeluaikana

[/quote]

Luulin että joka paikassa tarvitaan. Siitä oli puhelimessa joku ohimennenmaininta, mutta en tiedä että pitääkö olla ennenkuin aloittaa työt vai ennenkuin kirjoittaa sopimuksen.

Vierailija
7/8 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:59"]15 vuotta tehnyt töitä ei ravintoloissa ja yhden kerran olen kakannut purkkiin: opiskeluaikana

[/quote]

Sama homma, tosin kertyneitä työvuosia takana vasta 4. Opiskelupaikka ainoa jossa salmonellatodistus on tarvittu

Vierailija
8/8 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhemmin hoidetaan. Työnantajalla on yleensä antaa se näytepaketti jossa on ohjeet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän