Mitä tarkoittaa top ja bottom?
Nuo termit aina välillä vilahtelee seuranhakuilmoituksissa.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Maskuliinisen rakkaustarinan kaksi osapuolta eli tappi ja reikä.
Siis täh?
ap
Top panee. Botyom se jota pannaan.
Vierailija kirjoitti:
Top panee. Botyom se jota pannaan.
En nyt ihan ymmärrä pointtia. Onko tämä joku miesmäinen näkökulma, että miehet on niitä top-tyyppejä ja naiset antavia bottom-tyyppejä???
ap
Eli jos minä heteromiehenä työnnyn transnaiseen olen top. Jos hän työntyy minuun olen bottom.
Homoilla on samantyylinen sanasto.
Vierailija kirjoitti:
Eli jos minä heteromiehenä työnnyn transnaiseen olen top. Jos hän työntyy minuun olen bottom.
Mikä minä olen jos työnnyn koiraan?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homoilla on samantyylinen sanasto.Mikä minä olen jos työnnyn koiraan?
Ap
Riippuu siitä onko kyseessä transkoira vai cis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Päästäsi sekaisin oleva hullu.
Topi on piällysmies. Bottomi on smmonen meinooja
Vierailija kirjoitti:
Heteromies ei työnny miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eläimiin sekaantuja. Se poistettiin Suomessa rikoslaista ennen homoseksuaalisuutta.
Mä oon mielummin top mutta onhan se kiva välillä ottaakkin spermaa😋
Top ja bottom perustuvat oletukseen, että myös homoseksissä noudatetaan heterojen erilaisten ruumiiden osittain sanelemia sukupuolirooleja. Bottom on siis "naisen" roolissa ja top on "miehen" roolissa. Monet homot tuntuvat noita sanoja itsekin toistelevan, mutta en tiedä, kuinka hyvin ne kuvaavat homojen seksielämää. Jos itse olisin homo, hyödyntäisin mahdollisimman paljon, ettei sukupuolirooli määräytyisi niin suoraan kuin heteroilla.
Kaikista kovin määriteltä on että top on se, jota tyydytetään, ja bottom on se, joka tyydyttää. Eli bottom ottaa topilta suihin ja sitten top tyydyttää tarpeensa panemalla tätä. Bottom nauttii siitä, että saa olla tyydytyksen välinä.
Vähän lievempi käyttö noilla termeillä on, että ne liittyvät vain anaaliseksiin. Top on siis se, joka käyttää yhdynnässä penistä, ja bottom se, joka käyttää peräsuolta.
AP, suosittelisin etsimään vastauksen jostain muualta kuin täältä.
Tämän sivuston arvo on enemmänkin...viihdyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homoilla on samantyylinen sanasto.Heteromies ei työnny miehiin.
Ei tarvitse olla noin ehdoton.
Vierailija kirjoitti:
Top ja bottom perustuvat oletukseen, että myös homoseksissä noudatetaan heterojen erilaisten ruumiiden osittain sanelemia sukupuolirooleja. Bottom on siis "naisen" roolissa ja top on "miehen" roolissa. Monet homot tuntuvat noita sanoja itsekin toistelevan, mutta en tiedä, kuinka hyvin ne kuvaavat homojen seksielämää. Jos itse olisin homo, hyödyntäisin mahdollisimman paljon, ettei sukupuolirooli määräytyisi niin suoraan kuin heteroilla.
Kaikista kovin määriteltä on että top on se, jota tyydytetään, ja bottom on se, joka tyydyttää. Eli bottom ottaa topilta suihin ja sitten top tyydyttää tarpeensa panemalla tätä. Bottom nauttii siitä, että saa olla tyydytyksen välinä.
Vähän lievempi käyttö noilla termeillä on, että ne liittyvät vain anaaliseksiin. Top on siis se, joka käyttää yhdynnässä penistä, ja bottom se, joka käyttää peräsuolta.
Kyllähän se on top joka käyttää peräreikää.
Tapauksessa heteromies olisi työntymässä naiseen.
Maskuliinisen rakkaustarinan kaksi osapuolta eli tappi ja reikä.