Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että ottaa päähän kun en taaskaan saanut edes viikkoa lomaa heinäkuussa.

Vierailija
27.04.2015 |

Toiset sai koko loman (24päivää) heinäkuussa ja muutenkin kaikki muut saivat lomansa silloin kun halusivat mutta itse sitten yh:na viettelen lomaa kun lapset ovat jo palanneet kouluun. Viimeisen 2vuoden aikana oon saanu yhteensä 13päivää lomaa heinäkuussa, tänä vuonna saan 5päivää joten 3vuoteen saan siis 18päivää lomaa heinäkuussa. Ihan hemmetin reilua...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa avata suu työpaikalla ja vaatia muutosta asiaan.

Vierailija
2/20 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitikään ei saanut milloinkaan. Jän oli verojohtajan sijainen tarvittaessa ja verojohtaja otti itsekkäästi aina heinäkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa avautua siellä kun lomalistat on seinällä jo. 

T:AP

Vierailija
4/20 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva hei et sulla on työpaikka!

Vierailija
5/20 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuule paljon lämmitä olla työpaikassa jossa kaikkia muita arvostetaan enemmän.

Vierailija
6/20 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan, turha vinkua jälkikäteen. Kannattaa ilmanmuuta ottaa asia esiin työpaikalla. Ei se vauva-palstalla vinkuminen tuo mitään muutosta asiaan. Kai kuitenkin ymmärrät sen, että kaikki eivät voi olla lomalla heinäkuussa?

t. henkilöstöpäällikkö

Vierailija
7/20 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oletko koskaan aiemminkaan tuonut ärsytystäsi esille? Jos oot vaan itsekses mutissut epäreiluutta, niin ehkä ovat ajatelleet, että asia on sulle ihan ok?

Ottaisin asian ehdottomasti esille, vaikka lomat on jo päätetty. Jatkoa ajatellen.

Vierailija
8/20 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saataisiin tuettu loma heinäkuun lopulle mutta ei päästä sinne koska en saanut lomaa toivomaani ajankohtaan. Pomo tiesi tämän kyllä. Kaikki ei voi lomailla heinäkuussa mutta olisi kiva edes joskus lomailla heinäkuussa!

Ja joo, "vingun" täällä koska on todella paha mieli tämän takia. Kolmannen kerran mun lomatoiveeni jäi muiden lomatoiveiden jalkoihin :(

Vierailija
9/20 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sulle tullee heinäkuulle vapaa työuupumuksesta tms.

Vierailija
10/20 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlisäksi pyysin heinäkuulle lomaa 12 päivää, en suinkaan koko kuukautta. Olisi varmaan pitänyt pyytää koko kuukausi kun sellaiset lomat kerran onnistui.

Vierailija
11/20 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit jutella asiasta työsuojeluvaltuutettunne kanssa. Hän voi ottaa kiertävän lomajärjestelyn puheeksi seuraavaa kesää silmällä pitäen.

Vierailija
12/20 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkatonta se viikko heinäkuussa ja tuetulle lomalle? Tuskin taloutusi kaatuu viiteen palkattomaan päivään ja nythän pystys jo säästämään sitä varten.

Vierailija
13/20 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 11:54"]

Saataisiin tuettu loma heinäkuun lopulle mutta ei päästä sinne koska en saanut lomaa toivomaani ajankohtaan. Pomo tiesi tämän kyllä. Kaikki ei voi lomailla heinäkuussa mutta olisi kiva edes joskus lomailla heinäkuussa!

Ja joo, "vingun" täällä koska on todella paha mieli tämän takia. Kolmannen kerran mun lomatoiveeni jäi muiden lomatoiveiden jalkoihin :(

[/quote]

No toihan on ihan älytöntä. Saitko mitään perustelua asialle? Meillä loman siirto perustellaan aina. N. 300 henkeä töissä. Valita tarpeeksi korkealla taholla. Toi on todella epäreilua, ymmärrän harmisi. Onko teillä henkilöstöosastoa työpaikalla? Jos esimiehelle sanominen ei tuota tulosta, sano esimiehen esimiehelle.

t. henkilöstöpäällikkö

Vierailija
14/20 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 20hengen työpaikka. Olikohan sillä viikolla 5 lomalla. Kumma siis että nuo muut sen saivat, minä en, vaikka en todella ole edellisinä vuosinakaan heinäkuussa lomaillut.

Vierailija
15/20 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä saa palkatontakaan sille viikolle kun en kerran saa olla silloin pois. Vaikka nuo muut saa. En ole mikään vastaava, pelkkä rivityöntekijä. Varmaan siksi ei mun lomani onnistu kun muut menee aina edelle.

Sairasloma olisi ainoa vaihtoehto mutta naurettavaa sekin.

Vierailija
16/20 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota palkatonta se aika, minkä olette tuetulla. Tässä on kuitenkin 2kuukautta aikaa hieman tarkempaan rahankäyttöön ja säästämiseen.

Vierailija
17/20 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 12:00"]

Noin 20hengen työpaikka. Olikohan sillä viikolla 5 lomalla. Kumma siis että nuo muut sen saivat, minä en, vaikka en todella ole edellisinä vuosinakaan heinäkuussa lomaillut.

[/quote] Yhteyttä ylemmälle taholle. Kiertävät systeemit käyttöön, ei tuohon muu auta!

Vierailija
18/20 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten varmaan iskee tosi paha iskias tai jotain muuta mikä ottaa enemmän kuin kaksi päivää. Noro?

Vierailija
19/20 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin, en saa myöskään palkatonta tuota aikaa.

Vierailija
20/20 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 12:04"]

Kuten sanoin, en saa myöskään palkatonta tuota aikaa.

[/quote] Eiköhän tämä normaalijärjellä varustetulle olisikin ollut ihan selvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi