Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IKEA Ruokapöydät

Vierailija
27.04.2015 |

Hei,

aiheeni on hieman kiireinen ja se tuskin tänne kuuluu, mutta teemme remonttia ja me myytiin meidän ruokapöytä hieman liian aikaisin, joten joudumme syömään lattialla, (olemme syöneet 1kk) heheh.

Joten,  haluaisin ostaa Ikea Bjursta jatkettavan ruokapöydän pyöreänä.

Sen valmistus on jo lopetettu viime vuonna! :( Ruotsin Haaparanta Ikeasta löytisi, mutta ei viitsisi lähteä sinne asti hakemaan yhtä pöytää.

Jos sinulta sellainen löytyy ja olet ajatellut myydä sen, niin myy se minulle! Asun Pirkanmaalla.

Kiitos ja kumarrus sinulle ihana, jos sellainen sinulta löytyy! :)

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys: Jos ei itseltänne ko. pöytää löydy, mutta tiedätte jonkun, jolla suunnitteilla myydä se, niin kertokaa heti!

Olisin tuhannesti kiitollinen! Haluaisimme juuri tuon pöydän. Olimme matti-myöhäisiä ja emme kerinneet/huomanneet sitä ostaa, kunnes se jo poistuikin elokuussa 2014. :( T. perhe Pirkanmaalta

Vierailija
2/28 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi!

Vierailija
4/28 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ikealla joku sisäinen kuljetus? Eli tilaisitte sen lähimpään ikeaan? 

Vierailija
5/28 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:45"]Olisiko ikealla joku sisäinen kuljetus? Eli tilaisitte sen lähimpään ikeaan? 
[/quote]

Hmm. En tiedä onnistuuko tilaaminen Ruotsista Suomeen, voi myös olla, että postikulutkin koituisi sitten kovin suureksi. Mieluummin sitten ostan käytettynä. Suosin muutenkin kierrätystä. Mutta tuoli oli hyvä idea. Kiitos sinulle vinkistä! :)

Vierailija
6/28 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:43"]Tori.fi!
[/quote]

Tiedän, että Tori. fi on oikea paikka tälle, mutta olen kolunnut jo läpi kaikki paikat, eikä löydy oikeaa. Jos löytyy, niin aivan liian kaukaa. Toivoisin, että joku teistä (pirkanmaalaisista) olisi miettinyt sen myyntiä ja näin kohtalo puuttuisi peliin ja saisin itsekin toivomamme pöydän tämän palstan kautta. :)

Vierailija
7/28 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutakun vastaavan pöydän etsintään!

Vierailija
8/28 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:50"]Ei muutakun vastaavan pöydän etsintään!
[/quote]

Nyt kun googletin pöydän, huomasin että meillä on tuo sama tumma pöytä. Ei tosin pyöreä mutta voin kertoa että pjntamateriaali on huono. Käden- ja sormenjäljet jää pintaan eikä lähde millään aineilla. Tosi rasittavaa tälläiselle tarkalle ihmiselle. Itse nojasin pöydän kulmaan yhdellä kädellä tovin ja siinä ikuisesti mun ison räpylän tahmajälki+ useita muita

Vierailija
9/28 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:50"]Ei muutakun vastaavan pöydän etsintään!
[/quote]

Nyt kun googletin pöydän, huomasin että meillä on tuo sama tumma pöytä. Ei tosin pyöreä mutta voin kertoa että pjntamateriaali on huono. Käden- ja sormenjäljet jää pintaan eikä lähde millään aineilla. Tosi rasittavaa tälläiselle tarkalle ihmiselle. Itse nojasin pöydän kulmaan yhdellä kädellä tovin ja siinä ikuisesti mun ison räpylän tahmajälki+ useita muita
[/quote]

Onko tosiaan niin huono pintamateriaali?

Täytyy käydä Ikeassa tunnustelemassa Bjursta pöytiä. Niissä siis varmasti sama pinta kuin siinä Bjurstan jo lopetetussa pyöreässä mallissa. Kiitos sinullekin tästä tiedosta! Tämä on tärkeä tieto! :)

Vierailija
10/28 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EDELLEEN pyöreää Ikea Bjursta pöytää kaipailemme! Voi löytyisipä jo!

Ellei joku ole menossa Tornioon päin ja se ihana voisi sen meille ostaa Haaparannan Ikeasta. Hehe. Me emme isoa autoa omista. :( Terveisin Ap

Vierailija
11/28 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.tori.fi/uusimaa/Pyorea_ruokapoyta_jatkettava_18943573.htm?ca=18&w=1

Toi ei ole Ikean, mutta voisi maalata, ja pyydät laittamaan matkahuollon kautta niin saat lähelle..

Vierailija
12/28 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/28 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama pöytäkö jolla oli eilen hyvä panna.

Vierailija
14/28 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/28 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon sinulle avustasi! :-) Tuo Bjursta vaan kummittelee mielessäni. Voi sentään. Kiitos kuitenkin!

Vierailija
16/28 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Edelleen olemme pöytää vaille! :) ap

Vierailija
17/28 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/28 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaat AV-naikkoset! Nyt ne ruokapöydät esiin sieltä! :D

Vierailija
19/28 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt myykää arvon naiset minulle se pyöreä pöytä! Jos ei juuri sitä pöytää, niin kaippa muukin pyöreä käy. Pitää vain olla jatkettavaa mallia! Alkaa jo toivo loppumaan ja kyllästyttämään se "lattialla" syöminen. :)

Vierailija
20/28 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk. Alkaa jo toivo loppumaan. :(