Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen luokanopettaja, brutto noin 2500e

Vierailija
18.09.2006 |

netto noin 1600-1700e kuussa. Työaika noin 8h päivässä suunnitteluineen, siisti sisätyö. Elämä hymyilee! Tosin valmistuin vasta pari vuotta sitten, en tiedä kauanko intoa riittää. Miltä kuulostaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi palveluslisä, alkuopetuslisä sekä kerho. Tukiopetustakin saan antaa, jos haluan (siitäkin maksetaan). Tykkään työstäni tosi paljon, mulla on ihana ekaluokka. Kiva mennä aamuisin töihin. Myös lasten vanhemmat ovat oikein mukavia ja ymmärtäväisiä, eivätkä soittele iltaisin kotiin... Kaipa teen tätä eläkkeelle asti, jos kivaa on!

Vierailija
2/8 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se palkka ole yhtään parempi täällä ammattiopiston puolellakaan, tai pl 57 taitaa olla pohjapalkka. Kakarat ovat vain V-mäisempiä ja hyvä jos lukea osaavat kun sieltä peruskoulusta tulevat. Onneksi on viimeinen lukuvuosi menossa, vaavi tulee keväällä ja sitten aion unohtaa nämä terrroristit ainakin 5 vuodeksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen, että yliopistotason koulutuksen saaneella ja vaativaa opettajan työtä tekevällä pitäisi ehdottomasti olla parempi palkka. Miettikää vain, mitä teknisen alan miehet saavat. Mutta hienoa, että olet tyytyväinen! Onnea työllesi!

Vierailija
4/8 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tv kutsumuskuukausia odottava ope

Vierailija
5/8 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lomarahaa tulee noin puolet nettopalkasta.

T:ap

Vierailija
6/8 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske siitä...

Vierailija
7/8 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 viikkoa, arkipäiviä siis 65

Vierailija
8/8 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei opettajan työ ole sen vaativampaa kuin moni muukaan työ. Arvostan silti hyvää ja pätevää opettajaa, kuten ketä tahansa vastuullista työtä tekevää!