Mun pitäisi varmaan tappaa itseni..
Miten tapan. Mun elämä on ihan täynnä stressiä ja pettymyksiä. Oon entinen koulukiusattu ja sen takia valinnut väärän miehen. Tää elämä on helvettiä pahimmillaan.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:58"]
Jätä tuommoinen narsisti. Jos ei ole rakkautta ja läheisyyttä, niin parempi elää yksin tai lapsen kanssa kahdestaan. Eipähän ole kukaan haukkumassa. Sun miehes ei ole ansainnut sua.
[/quote]
Millä perusteella diagnisoit miehen narsistiksi?
Jätä tuommoinen narsisti. Jos ei ole rakkautta ja läheisyyttä, niin parempi elää yksin tai lapsen kanssa kahdestaan. Eipähän ole kukaan haukkumassa. Sun miehes ei ole ansainnut sua.
[/quote]
Kukaan ei ole koskaan sanonut noin mulle. Kiitos.Aina olen kokenut olevani huonompi kuin mieheni. Vaikka kaiken teen ja yritän järjestää ja siivota jne. Mies on kuin pieni lapsi. ap
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 11:00"]
[/quote]
Millä perusteella diagnisoit miehen narsistiksi?
[/quote]
Mä voisin sanoa myös narsistiksi. On haukkunut vanhempani ja kaikki läheiseni. Osaa myös olla hyvänä päivänä tosi ihana mutta huonona päivänä kaikki on helvettiä. Huutaa toiselle lapselle suunnattomasti. Ei osoita hellyyttä lapsille jne..ap
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 11:01"]
[/quote]
Kukaan ei ole koskaan sanonut noin mulle. Kiitos.Aina olen kokenut olevani huonompi kuin mieheni. Vaikka kaiken teen ja yritän järjestää ja siivota jne. Mies on kuin pieni lapsi. ap
[/quote]
No hyvä jos piristi. Mut älä lähde pois tästä maailmasta. Joku vielä löytyy joka rakastaa sua. Älä jätä sun lapsia yksin <3
Mä kerran jo jätin miehen, mutta hänen äitinsä soitteli minulle ja kertoi mieheni kuulumisia ja ettei se jaksa jne.. palasin sitten. Mä vihaan mieheni äitiä. On myös narsistinen. Tiedän että hän vihaa myös minua. Nyt on rakennettu sellaiset kulissit että pelkään niiden romuttamista. ap
älä vain tapa itseäsi. Kyllä se aurinko vielä paistaa risukasaankin!
Eroa! Lapsillekin on parempi, ettei heille huudeta omassa kodissa.
Anna ukon huutaa, kyllä maailmaan ääntä mahtuu. Ei sillä miten se sua haukkuu oo mitään tekemistä sen kanssa mitä sä oikeasti olet, kai sä sen älyät? Jos ei siitä mitään iloa sulle ja lapsille ole niin hankkiudu siitä eroon, hanki oma kämppä jne.
Eroa hyvä ihminen, ja unohda narsistit, miehesi ei ole, tuskin äitinsäkään. Jotain muuta häikkää voi toki olla.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 11:17"]
Mä kerran jo jätin miehen, mutta hänen äitinsä soitteli minulle ja kertoi mieheni kuulumisia ja ettei se jaksa jne.. palasin sitten. Mä vihaan mieheni äitiä. On myös narsistinen. Tiedän että hän vihaa myös minua. Nyt on rakennettu sellaiset kulissit että pelkään niiden romuttamista. ap
[/quote]
Jos mies ei muuta perhe-elämään tarjoa kuin huutoa ja muuta negatiivista niin silloin se joutaa olla yksin, ihan sama miten huonosti sillä sitte muka menee. Jos se olis hyvä mies ja jättäisit sen ja sitten se masentuisi, olisi kohtuullista tuntea jotain vastuuta sen oloista, tuollaisessa tapauksessa ei ole.
Tuollaisessa tapauksessa täytyy vain todeta että ukko sai sitä mitä tilasi, jos ei osaa käyttäytyä muita kohtaan kunnolla niin olkoot yksin sitte. Voit toki yrittää jotain pariterapiaa tms. mutta harvoin kai tuon tyyppiset sellaisiin suostuu.
Suosittelen mielummin miehen jättämistä ja terapiaa. Ei itsensä tappaminen mitään hyödytä.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:40"]
Suosittelen mielummin miehen jättämistä ja terapiaa. Ei itsensä tappaminen mitään hyödytä.
[/quote]
Oon vaan miehelle ja lapsille ilmainen siivooja ja kaiken järjestäjä. Mies vaan nukkuu päivät ja menee myöhään töihin ja tulee myöhään töistä Vituttaa tää elämä. Eipä se erotessakaan muuttuisi yhtään. ap
Eivät kai ne kiusaajasi sinulle miestä valinneet? Eivät varmastikaan lällättäneet ringissä ympärillä, että "sää meet naimisii ton kaa!!", ja sinä sitten menit.
Sinulla voi olla väärä mies, mutta syy on jossakin muualla kuin kiusaamiskokemuksessasi. Todennäköisesti et osannut irrottautua kiusaamisen seurauksena kehittämästäsi alemmuuden tunteesta ja sen johdosta valitsit vaan jonkun ajatuksella, että kelpaan ees tolle.
Mikä siinä miehessä oikeasti on vikana?
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:49"]
Mikä siinä miehessä oikeasti on vikana?
[/quote]
en jaksa luetella tähän mutta pahin on hirveä huutaminen. Henkinen väkivalta suuttuneena. Sitten pitää mykkäkoulua päiviä ja ei osallistu mihinkään
ap
Anteeksi, että sanon, mutta sä olet tyhmä. Sun valinnat on sun omia, ja sä voit edelleen valita toisin. Eroaminen on huomattavasti fiksumpaa kuin jättää lapset ja mies kuoleman kautta.
Suomessa saa apua, kun vain vaivautuu sitä hakemaan.
En osaa sanoa mitään. Paitsi että itse olen ollut kiusattu ala-asteesta saakka ja edelleen näin aikuisena jatkuvasti kiusataan...Ei oo kivaa