Minkä merkkinen laukku sinulla on?
Itse ostin Hilfigerin laukun tänä keväänä ja yhtään kalliimpaan en koe tarvetta :)
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 11:39"]
Nahkalaukkuina el naturalista, liebeskind ja frye. Kangaslaukuilla ei mainittavia merkkejä.
En halua muumimammamaista kotsaa. Laukussa pitää olla jotain jujua.
[/quote]Jos olet vielä palstalla niin kerro mistä olet ostanut El Naturalista-laukkusi, kiitos! Netistä vai ulkomailta? En ole nähnyt Suomessa missään myytävän.
Mulla on ihan samanlainen kuin Muumimammalla. Merkkiä en tiedä enkä välitäkään tietää, mutta malli on ihana. Sain sen anopilta.
En omista yhtään merkkilaukkua, mutta useamman merkittömän. Minulle tärkeintä on ulkonäkö ja edullisuus. Haluaisin kyllä jonkun oikeasti laadukkaan nahkalaukun, mutta en missään nimessä merkkilaukkua.
Cambridge Satchel Companyn punainen olkalaukku, sama kuin kuvassa
https://classyhipinspiredcultured.files.wordpress.com/2011/06/3satchel-modcloth.jpg
Käytän paljon mustia vaatteita joten tuo piristää asua, ja maksoi päälle satasen pari vuotta sitten, mutta on käsityönä tehty ja olen todella tyytyväinen sen laatuun.
Vuittoneita, Mulberry, Longchampeja. Logohaterit eivät varmasti edes tunnistaisi muutamaa Vuiskaani kyseisen merkin laukuksi. :)
Arkilaukkuna Mulberryn Dorset Tote, lisäksi on yksi isompi Prada ja pieni Mulberryn iltalaukku.
Fjällrävenin Kånken, suutarin tekemä merkitön satulalaukku.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:09"]
Arkilaukkuna Mulberryn Dorset Tote, lisäksi on yksi isompi Prada ja pieni Mulberryn iltalaukku.
[/quote]
Tuo Dorset Tote näyttää kivalta. Minkä värinen? Onko toinen Lily? Miten sen ketjun kanssa pärjää?
Tom Bihnin messenger bag, pari antiikkista nahkasalkkua ja yksi puinen salkku. Rimowan matkalaukkusarja löytyy myös.
Kamera/läppärilaukkuja, reppuja ja salikasseja löytyy jotain sekalaisia merkkejä ja malleja.
t. M36
Tänään on Levi's. En ole merkkilaukkujen perään.
"Nimetön" italialainen laatulaukku, erittäin hienoa työtä, kestänyt jo parikymmentä vuotta. Muutama Kiplingin erikokoinen laukku arjen tarpeisiin. Espanjasta ostettu nahkainen ostoskassi, hienoa työtä sekin ja tulee hyvin hoidettuna kestämään varmaan lopun ikää. Hopeinen, kullattu iltalaukku, jonka perin mummilta. Ikää yli sata vuotta. Vuori on haalistunut, mutta muuten hyvässä kunnossa. Etiketistä ei saa selvää, mutta hankittu ehkä Englannista. Inhoan nk. merkkilaukkuja, varsinkin sellaisia, joissa on joku ruma kuosi.
Kenzo, Samuji, Marc by Marc Jacobs ja Comme des Garcons. Lisäksi jossain kaapeissa Longchampin nahkainen.
The Leather Satchel Co. nahasta käsin tehty olkalaukku. Sitä käytän lähes aina. On niin käytännölinen ja nätti.