Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alastomassa Suomessa huomattua

Vierailija
06.01.2022 |

Miehet joilla on iso penis saavat naisilta jatkuvasti "wow" ja "huh mikä kalu" viestejä mutta muualla netissä naiset kovasti vakuuttavat ettei kalun koolla ole väliä?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin muutamien miesten as profiileja, kun etsin leikkikaveria rouvalle. Huomasin saman, huomattavan paljon kommentteja naisilta hyvin varustelluille. Hämmästyin miten suorasukaisia ehdotuksia joukossa.

Pitäisi varmaankin liittyä sinne sillä penikseni on todella iso.

Vierailija
22/48 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kyllähän se iso k*rpä näyttää kivalta, mutta siihen se jääkin. Riippuu ihan miehestä missä se on kiinni, että miltä rakastelu hänen kanssaan tuntuu. Suurin osa kiihotuksesta tapahtuu korvien välissä, jossa kalun koolla ei ole mitään merkitystä, vaan rakastajan taidoilla ja yhteisellä tunnelmalla ja jännitteellä.

Ootko sinä käynyt AlastonSuomessa kommentoimassa jättikyrpiä?

Juu olen muutamaa kommentoinut kyllä. Etenkin housujen läpi pullottaessaan näyttää kivalta :) Mutta kuvassa voi olla paljon muutakin visuaalisesti kiinnostavaa ja kiihottavaa kuin kookas mela ja niitä olen kommentoinut tietysti myös. Ja naisia tietty, kaunottaria <3

Sun nikki AS:ssa tai kik?

En oo siellä enää eikä oo kikkiä

Kukapa olisi arvannutkaan…

Ja kukapa niitä olisi täällä jakanutkaan. Ihan hassua edes kysyä :)

Miksipä ei? Mikä muuten tyttöystäväsi OF-tili on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kyllähän se iso k*rpä näyttää kivalta, mutta siihen se jääkin. Riippuu ihan miehestä missä se on kiinni, että miltä rakastelu hänen kanssaan tuntuu. Suurin osa kiihotuksesta tapahtuu korvien välissä, jossa kalun koolla ei ole mitään merkitystä, vaan rakastajan taidoilla ja yhteisellä tunnelmalla ja jännitteellä.

Juu olen muutamaa kommentoinut kyllä. Etenkin housujen läpi pullottaessaan näyttää kivalta :) Mutta kuvassa voi olla paljon muutakin visuaalisesti kiinnostavaa ja kiihottavaa kuin kookas mela ja niitä olen kommentoinut tietysti myös. Ja naisia tietty, kaunottaria <3

Ei oo valitettavasti tyttistä. Orastava fwb-suhde miehen kanssa kylläkin. Hänellä ei ole OF-tiliä :D

ps. oon nainen 38 v.

Vierailija
24/48 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa mullekin tulla poikkeuksellisen ison kalun nähdessäni sellainen oho-reaktio, mutta ei siinä ole mitään sen kummempaa kuin että jos jollain on vaikka erikoisen väriset hiukset tai silmät, poikkeuksellisen pitkä kaula tai mitä tahansa muuta poikkeavaa. Ei sillä kiihottumisen tai seksin kannalta ole mitään merkitystä.

Vierailija
25/48 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No iso kaluhan on hieno katsella, mutta ihan noin seksin kannnaltahan se onkin eriasia: ei se kalu ole sen naisen  nautinnon kannalta kovin oleellinen, jollei ihan nysä ole. Miehen MUUT SEKSITAIDOT ovat useimmille kai se tärkein.

Omallani on isohko kalu, mutta se ei tee hänestä hyvää rakastajaa, vaan ihan muut seikat.

Tottakai on, jostain syystä vauva.fi:n rouvien puolisoilla on kaikills kyynärän pituinen peenis.

Vierailija
26/48 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo valitettavasti tyttistä. Orastava fwb-suhde miehen kanssa kylläkin. Hänellä ei ole OF-tiliä :D

ps. oon nainen 38 v.

Tämä selvä :)

Ps. kuinka ulkonevat sisemmät häpyhuulesi ovat?

Vierailija
27/48 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin ei siellä tapahdu. Ne kalua kehuvat wow-kommentit ovat sinisten nimimerkkien aikaansaannosta. Homomiehien siis.

Käytkö Suomi24:llä jankuttamassa sinisestä väristä?

Vierailija
28/48 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin ei siellä tapahdu. Ne kalua kehuvat wow-kommentit ovat sinisten nimimerkkien aikaansaannosta. Homomiehien siis.

Käytkö Suomi24:llä jankuttamassa sinisestä väristä?

En, mutta huomaan että tässä on sinulla nyt jokin ongelma ja kipeä piste. Kerro toki lisää…

Vierailija
29/48 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei 15 senttinen näköjään riitä yhtään mihinkään 😣

Vierailija
30/48 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa mullekin tulla poikkeuksellisen ison kalun nähdessäni sellainen oho-reaktio, mutta ei siinä ole mitään sen kummempaa kuin että jos jollain on vaikka erikoisen väriset hiukset tai silmät, poikkeuksellisen pitkä kaula tai mitä tahansa muuta poikkeavaa. Ei sillä kiihottumisen tai seksin kannalta ole mitään merkitystä.

Ei toki peniksellä ole seksin kannalta mitään merkitystä. Kyllä erikoisen väriset hiukset tai pitkä kaula ovat seksin kannalta yhtä tärkeitä kuin penis. Itse asiassa ei silläkään ole mitään merkitystä jos penistä ei ole tai se ei toimi.

Vierailija
31/48 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toki peniksellä ole seksin kannalta mitään merkitystä. Kyllä erikoisen väriset hiukset tai pitkä kaula ovat seksin kannalta yhtä tärkeitä kuin penis. Itse asiassa ei silläkään ole mitään merkitystä jos penistä ei ole tai se ei toimi.

No jos penistä ei ole tai se ei toimi, sillä on miehelle toki surkea vaikutus. Nainenhnan voi silti saada orgasmin, ihan ilmankin.

Vierailija
32/48 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos penistä ei ole tai se ei toimi, sillä on miehelle toki surkea vaikutus. Nainenhnan voi silti saada orgasmin, ihan ilmankin.

Voi kyllä mieskin.

Vierailija
33/48 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No osa naisista haluaa isoa siksi, että saa sillä yhdyntäorgasmeja paremmin ja varmemmin.  Ne jotka ei saa, on ihan heidän oma ongelma. Miehenä voin sanoa, ettei mikään tunnu niin hyvältä, kun isolla seivästetty nainen joka kouristelee orgasmissaan kalun ympärillä. Tietää, että nainen tuntee todella  saaneensa. 

Vierailija
34/48 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kommentit ei näy, ovat yksityisiä, niitä tulee aika paljon ja ei ole mikään iso kalu

Vierailija
35/48 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan siellä ne muijatkin ihan sekoja, ei mitään tekemistä ns. normaalin naisen kanssa. Pyllistävät ja venyttävät käsillä perseposket levälleen kysyen: "kumpaan reikään tulisit".

Jos minun pitäisi vakavammin ihastua johonkin naiseen, niin ei välttämättä olisi nuo mitään rakkautta ensisilmäyksellä-tyyppejä 😆

Vierailija
36/48 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 15 senttiselle naureskeltiin täällä.

Siirryin takaisin suoli24 foorumille.

Vierailija
37/48 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan siellä ne muijatkin ihan sekoja, ei mitään tekemistä ns. normaalin naisen kanssa. Pyllistävät ja venyttävät käsillä perseposket levälleen kysyen: "kumpaan reikään tulisit".

Jos minun pitäisi vakavammin ihastua johonkin naiseen, niin ei välttämättä olisi nuo mitään rakkautta ensisilmäyksellä-tyyppejä 😆

Jep normaali nainen on aseksuaali, jota seksi ei voisi vähempää kiinnostaa?

Vierailija
38/48 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, koska biologia.

Vierailija
39/48 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen voi olla seksistä kiinnostunut tekemättä itseään idiootiksi. Toki on niin, että samankaltaiset ihmiset pitävät toisiaan normaaleina.

Vierailija
40/48 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan sellainen nainen on saanut mieheltään vain huonoa seksiä, eikä orgasmeja. Sellainen joka on saanut, haluaa kyllä. Ja sillä kalun koolla ei ole juurikaan vaikutusta.