Mua ärsyttää kun mies jota olen tapaillut nyt muutamia kuukausia
Niin ottaa harvemmin itse yhteyttä. Ottaa kyllä mutta useimiten se olen minä joka ottaa yhteyttä. Olen kysynyt suoraan kiinnostaako sitä edes ja kyllä kiinnostaa kuulemma mutta silti itseä ärsyttää kun minusta tuntuu että minä olen se joka aina on se joka ottaa ensin yhteyttä. Jos en ota niin voi mennä viisikin päivää ilman että hänkään ottaa.
Kommentit (72)
Muutaman kuukauden tuntemisen jälkeen asioista pitäisi pystyä jo puhumaan. Ei niin, että leikitään leikkejä ja tehdään oletuksia.
Tässä ketjussa muutamat tekstit kuulostavat kuin suoraan pelimies-eksän näppikseltä tulleilta. En tiedä vieläkää oliko hän aidosti kiinnostunut tai kiinnostuuko yleensäkään, vai hskeeko vain pönkitystä itsetunnolleen siitä, kiinnostuuko nainen. Harrasti juuri noita kylmää-kuumaa -tyylin peliliikkeitä. Huonostihan siinä meidän tapailulle kävi.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kuukauden tuntemisen jälkeen asioista pitäisi pystyä jo puhumaan. Ei niin, että leikitään leikkejä ja tehdään oletuksia.
Tässä ketjussa muutamat tekstit kuulostavat kuin suoraan pelimies-eksän näppikseltä tulleilta. En tiedä vieläkää oliko hän aidosti kiinnostunut tai kiinnostuuko yleensäkään, vai hskeeko vain pönkitystä itsetunnolleen siitä, kiinnostuuko nainen. Harrasti juuri noita kylmää-kuumaa -tyylin peliliikkeitä. Huonostihan siinä meidän tapailulle kävi.
Ja pelimies sai juuri sen, mitä halusi. Näin se toimii :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallista miehen puolelta. Miehet ovat deittailussa oppineet siihen, että liian saatavilla ei saa olla, ettei tule beta-fiilis ja antaa ikään kuin kuvan itsenäisestä vahvasta miehestä. Epätoivon riski on olemassa, jos ottaa ensin naiseen yhteyttä. Kaikki on peliä.
Peli:
Mies ajattelee: pelasinpa hyvin, nainen vaikuttaa kiinnostuneelta.
Nainen ajattelee: kiva, vihdoin mies joka ei koko ajan paina päälle, vaan antaa omaakin tilaa.
Juuri näin. Toinen case:
Mies: *ei kehu naisen ulkonäköä missään tilanteessa deittailuvaiheessa*
Nainen: "Kerrankin mies, joka ajattelee muutakin, kuin sitä, miltä mä näytän"
Ei, vaan oikeasti nainen: "Pitääköhän mies minua ihan kamalan näköisenä kun ei koskaan kehu".
Juuri näin, silloin kun ollaan jo parisuhteessa. Deittailuvaiheessa ei toimi. Kuten harvoin toimii kukkien ja suklaan lähettelykään. Toki kaikkeen löytyy poikkeuksia.
Okei, no ilmeisesti olen poikkeus. Olen ollut tuossa tilanteessa ja miehen käytös herätti pelkästään epävarmuutta. Yleensä miehet eivät panttaa kehujaan ja pidän siitä.
Juuri näin. Jos toinen on kiinnostunut, se rohkaisee minuakin ilmaisemasn kiinnostukseni. Ja päinvastoin taas vaikutus on negatiivinen.
Pelimiesliikkeillä voi saada jonkun kiinnostumaan itsestään jahdin vuoksi, mutta eikö parempi idea olisi olla alusta asti oma itsensä, jolloin se nainen kiinnostuu juuri sinuun eikä pelimieskäytökseen? Toki eri asia, jos kyseessä on vain maksimikaatojen eikä oikean toimivan ihmissuhteen hakeminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt olen jälkeenpäin kuullut, niin ei ollut tyytyväinen lopputulokseen. Harmi, olisi hyvä ihminen jos olisi oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt olen jälkeenpäin kuullut, niin ei ollut tyytyväinen lopputulokseen. Harmi, olisi hyvä ihminen jos olisi oma itsensä.
Ei varmasti ollut tyytyväinen, jos pääsit eteenpäin etkä jäänyt perään ruikuttamaan. Sitähän nuo haluaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti ollut tyytyväinen, jos pääsit eteenpäin etkä jäänyt perään ruikuttamaan. Sitähän nuo haluaisivat.
Sitten kysymyksessä ei ole pelimies. Pelimiestä ei kiinnosta jonkun yksittäisen naisen eteenpäin meneminen.
Vierailija kirjoitti:
Älä ota itsekään yhteyttä ja katso miten käy?
Ehkä mieluiten sitä keskustelua.
Jos suhde ei jatku, niin siinä tapauksessa parempi niin. Kerro että et pelaa nykyaikaisia pelejä ja ole itsekään " vaikeasti tavoiteltava".
Miehille on oppaita miten naisen saa koukkuun juuri tuolla tavalla. Voithan sinäkin pitää taukoa mutta eniten suosittelen puhumista.
Mies voi olla epävarma, heille itselleen toistellaan jatkuvasti ettei liian usein saa ottaa yhteyttä, muuten nainen menettää kiinnostuksensa.
MInä ainakin menetin kiinnostukseni siihen, että miehen yhteydenpito oli epäsäännöllistä ja muuttui huumavaiheen jälkeen minulle liian harvaksi. Itse kaipaan elämänkumppania enkä jotain säätöä, josta ei koskaan tiedä koska sen näkee seuraavan kerran tai koska siitä kuulee. Ei sovittu siis yhteen. Miksi minun olisi pitänyt laskea omaa rimaani ja antaa miehen olla kuten hän kokee parhaaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ota itsekään yhteyttä ja katso miten käy?
Ehkä mieluiten sitä keskustelua.
Jos suhde ei jatku, niin siinä tapauksessa parempi niin. Kerro että et pelaa nykyaikaisia pelejä ja ole itsekään " vaikeasti tavoiteltava".
Miehille on oppaita miten naisen saa koukkuun juuri tuolla tavalla. Voithan sinäkin pitää taukoa mutta eniten suosittelen puhumista.
Mies voi olla epävarma, heille itselleen toistellaan jatkuvasti ettei liian usein saa ottaa yhteyttä, muuten nainen menettää kiinnostuksensa.
MInä ainakin menetin kiinnostukseni siihen, että miehen yhteydenpito oli epäsäännöllistä ja muuttui huumavaiheen jälkeen minulle liian harvaksi. Itse kaipaan elämänkumppania enkä jotain säätöä, josta ei koskaan tiedä koska sen näkee seuraavan kerran tai koska siitä kuulee. Ei sovittu siis yhteen. Miksi minun olisi pitänyt laskea omaa rimaani ja antaa miehen olla kuten hän kokee parhaaksi?
Näin kuuluu mennäkin. Kun miehessä löytyy joku huono piirre, niin seuraavaa miestä kehiin. Tinder laulaa ja onnellisuus ihmisten keskuudessa kasvaa.
Se on tätä nykyaikaa, kun naiset vielä odottavat parisuhdetta, vaikka eivät ole enää parisuhdemateriaalia, niin miesten luonnollinen vietti harhaajohtaa sitoutumishaluista naista pitää suhdetta yllä sen pari kuukautta, että saa naaraan siitettyä.
Montako päivää odottaisitte yhteydenottoa?
Minulla oli hyvä miespuolinen ystävä vuosia. Sitten muutin ja tiemme erosi muutamaksi vuodeksi. Kun palasin paikkakunnalle tapasimme muutaman kerran romanttisissa tunnelmissa. Mies tuntui olevan tosi kiinnostunut. Kolmatta tapaamista varten kyselin milloin nähtäisiin viikonloppuna niin ei osannut sanoa kun keikkaa ym viikonloppuna. Oletti ilmeisesti että odottaisin kämpillä viikonlopun milloin herra suvaitsee tulla. En kysellyt enempää ja kun perjantaihin mennessä ei miehestä kuulunut mitään niin lähdin viikonlopuksi vanhemmille. Sen jälkeen kuulin miehestä seuraavan kerran kun vuoden päästä soitti ja kosi minua.ei tullut kauppoja.
En tiedä mitä kylmää/kuumaa pelasi mutta en jaksanut jäädä selvittämään. Se ei olisi ollut minulle ongelma ettei kerkeä tavata viikonloppuna jos olisi ehdottanut jotain muuta ajankohtaa tai ottanut yhteyttä jne. Mutta jos ei ota yhteyttä niin tulkitsen ettei kiinnosta.
Olen.