Kuinka monta kosmetiikkatuotetta sinä käytät ennen kuin pääset aamulla ovesta ulos? Töihin tai muualle, ei siis omalle pihalle pyörimään.
Kuinka monta kosmetiikkatuotetta sinä käytät itseesi ennen kuin lähdet ihmisten ilmoille?
Kommentit (113)
Aamulla yhtä.
Juhliin sitten ehkä seitsemää, jos jokainen meikkituote lasketaan.
0.
Hiuksetkin laitan ilman muotoilutuotteita. Pesen naaman ja laitan hiukset ja siinä se.
Hammastahna, saippua, deodorantti, naamarasva, puuteri, kulmakynä, ripsari, kajal ja värillinen huulirasva. 9 taitaa tulla yhteensä.
Kolme tai neljä. Ai niin huulirasva. Jos pitää luetella niin ripsiväri, rajauskynä ja kulmakynä. Joskus huitasen jotain muotoilutuotetta hiuksiin jos eivät meinaa asettua.
En jaksa laskea, mutta HYVIN montaa…
Olettaen, että olen illalla käynyt viimeksi suihkussa niin aamulla noin 3-5.
Saippua, dödö, hammastahna ja jos vähän laitan jotain ripsiväriä ja/tai puuteria niin siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Hammastahna.
Onko hammastahna virallisesti hygieniatuote vai kosmetiikkatuote? Itse miellän sen hygieniatuotteeksi ja meikit ym. kosmetiikaksi.
Ei kai hammastahna mikään kosmetiikkatuote ole.
Shampoo, hoitoaine, hammastahna, hiuslakka, huulirasva
Meikkivoide, rajauskynä, ripsiväri, poskipuna, huulipuna.
10 tuotetta!
Hammastahna, huulirasva ja deodorantti.
Kasvovesi, kosteusvoide, silmänympärysvoide, deodorantti, hammastahna eli 5 näköjään.
Hammastahna
saippua
shampoo
Hiustenhoitoaine
antiperspirantti
kosteusvoide
kosteusvoide silmänympäryksille
uv-indeksistä riippuen aurinkorasva
8
Hsmmastahna kosmetiikkaa 😂🤣 On täällä tyhmää sakkia.
Kyllä minä hampaani harjaan myös koseteettistä syistä. Keltaiset hampaat ei näytä kellään hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai hammastahna mikään kosmetiikkatuote ole.
Liittyy se ulkonäköönkin. En sitten tiedä kuuluuko se laskea mukaan tässä kyselyssä? Onhan saippuakin tavallaan hygieniatuote, eli eikö sitäkään lasketa?
Vierailija kirjoitti:
Hsmmastahna kosmetiikkaa 😂🤣 On täällä tyhmää sakkia.
No kyllähän se on, kukas on tyhmä…
Hammastahna ja saippua