Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pullonpohjat silmillä, hot or not?

Vierailija
06.01.2022 |

Erityisesti naisille suunnattu kysymys. Silmälasit miehellä suurilla vahvuuksilla eli ns. pullonpohjat.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa ohennukset linsseihin. On kalliimpaa mutta kyllä itseensä kannattaa panostaa 👍

En heti ottanut ohennuksia ja ne lasit painoivat liikaa sitten aiheuttaen päänsärkyä ja rumat painaumat nenän pieliin. Heti seuraavat otin ohennetut ja mitä kalliimmat sangat niin sitä paremmin istuu ja kevyemmät kun koko ajan hereillä ollessa laseja käytän. Nenänpieli painaumat häipyivät vähitellen eikä ole huomiota herättävän näköisiä. Silmälaseissa ei kannata säästellä vaan säästelee sitten muista turhemmista. 

Vierailija
22/34 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rillien osto on ikävää, koska ilman rillejä en näe miltä näytän sovituskehykset päässä. Lisäksi mulla on pieni nenä, joten näyttävät kehykset eivät sovi kun niissä ei ole säädettäviä nenätyynyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen vahvasti leikkausta. Pullonpohja lasit ovat epäkäytännölliset, ihmisen arvoa ja psyykettä tuhoava asia. Lasit ovat näkemistä varten. Niiden ei pitäisi olla palvonnan ja arvostelun kohde.

Vierailija
24/34 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iäkkäille sopii ne sävytetyt lasit niin ettei kaikki silmärypyt ja turvotukset loista. +50 otan lasit aina liukuväri sävytettyinä. On harmaata, sinistä ja ruskeaa. 

Vierailija
25/34 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hot

Vierailija
26/34 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkiin laseihin saa nykyisin ohennukset. Silmälasit ihmisellä sukupuoleen katsomatta on tosi hot ❣️

Ei saa, jos kehykset ovat liian leveät. Näin ainakin Instrumentariumissa syksyllä 2018.

Vierailija
27/34 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei oo ne hirveät kasari/ysärimallit joita näkee monella. Esimerkkinä Ylen urheilutoimittaja Riku Salminen voisi kokeilla muita malleja.

Vierailija
28/34 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rillien osto on ikävää, koska ilman rillejä en näe miltä näytän sovituskehykset päässä. Lisäksi mulla on pieni nenä, joten näyttävät kehykset eivät sovi kun niissä ei ole säädettäviä nenätyynyjä.

Ota läheinen makutuomari mukaan ja minulla on aina äiti mukana joka sanoo kyllä heti suoraan jos ei sovi jotkut kehykset naamaan ja minä en tykkää nenätyyny laseista ollenkaan ja inhosin niitä. 

Vierailija
29/34 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä otan nämä pullonpohjani pois, niin jokainen vastaantulija on tasapuolisesti ihan yhtä hot ja not.

Vierailija
30/34 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

wrong U are kirjoitti:

Kurt T U Rose kirjoitti:

Käännä heikkoutena pitämäsi ominaisuus vahvuudeksesi! Ota tyylivinkkejä vaikka vanhoista Kekkosen tai Kalevi Sorsan kuvista. Sitten vaan kuvia ja videoita Instagramiin ja pian sulla on miljoona seuraajaa, uutuuslevyä pukkaa ja kaiken huippuna, ala-asteen aikainen ihastuksesi pommittaa sinua lemmenkipeillä viesteillä :)

Höpö höpö. Nyt on 2022.

Nyt on 2022, ja kekkoslasit on pop 👍

Ja kekkoskalju

Kekkoskalju ei ole näin 50+ naisena yhtään hot mutta moni nuori nainen tuntuu viehättyvän klaneista. Ainakin jos samaan aikaan leuan alla rehottaa tuuhea parta.

Vierailija
31/34 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kirjoitti:

Suosittelen vahvasti leikkausta. Pullonpohja lasit ovat epäkäytännölliset, ihmisen arvoa ja psyykettä tuhoava asia. Lasit ovat näkemistä varten. Niiden ei pitäisi olla palvonnan ja arvostelun kohde.

Kiitos ei leikkausta. Minä tykkään silmälaseista ja sävytetyt ja tummennetut lasit eivät häikäise ja rasita silmiä niin kuin liika kirkkaus. Ja kesällä tarvitsen UV- laseja. 

Vierailija
32/34 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😅

Eli miehillä joidenkin mielestä ok mutta naisilla ei.

mistä tällaisen johtopäätöksen vetäsit, kun naisista silmälaseineen puhuttu keskustelussa lainkaan???

pakko oli taas vaan huutaa välistä?

Vierailija
33/34 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun maksimi ohennetut -15 lasit on edelleen pullonpohjat. Leikkausta ei voi tehdä ja kyllä nenänvartta painaa vaikka mitkä tyynyt naulaa.

Vierailija
34/34 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä optikolta piilareiden mallipari, ja käytä niitä, kun sovittelet pokia. Onnistuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä