Mies vihainen kun teen vkl-töitä
Olen tyytyväinen kun sain edes jotain töitä, harmi sinänsä kun työ keskittyy lähes yksinomaan viikonloppuihin. Mies viikot töissä ja haluaisi olla "vapaalla" viikonloppuisin, mutta "joutuu" nyt olemaan lapsenvahtina 2 ja 5 vuotiaille. Ei ole puhunut paljoa mitään mulle koko viikonloppuna, marisee kun ei pärjää lasten kanssa. Kotityöt tekemättä.
Itselle uusi työ on ollut henkireikä, olen ollut lasten kanssa kotona koko ajan. Pitääköhän mun lopettaa sekin :(
Kommentit (12)
...näinhän se menee. Vaimon pitää huolehtia kaikki. Mieskin! Olla sille äiti myös!
Minä olen lasten kanssa kotona arkisin, mulla siis vain viikonlopputöitä.
ap
Onhan se kurjaa kun ei ole yhteistä aikaa, paitsi iltaisin kun mies tulee töistä. Mutta senkin ajan mies tuijottaa tv:tä tai istuu koneella...
Muuten kiva mies, mutta tympii välillä.
ap
Ootko kauan tehnyt vkl töitä? Ehkä mies sopeutuu?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:02"]
ap
[/quote]
No huomauta miehelle, että olette ihan samassa tilanteessa joten voi lopettaa kiukuttelun.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:05"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:02"]
Olen huomauttanut että millos mulla on vapaata...mut jospa se tottuis kun aikaa kuluu.
ap
[/quote]
No huomauta miehelle, että olette ihan samassa tilanteessa joten voi lopettaa kiukuttelun.
[/quote]
Toivottavasti sopeutuu, en ole kauaa tehnyt töitä vielä. Ja olen myös kertonut että eihän mullakaan sitä "vapaata" ole.
ap
Naiset kun on lasten kanssa se on vanhemmuutta. Miehet kun on lasten kanssa se on lapsenvahtina oloa.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:13"]
Naiset kun on lasten kanssa se on vanhemmuutta. Miehet kun on lasten kanssa se on lapsenvahtina oloa.
[/quote]
Juuri näin :)
Nyt on lapseni aikuiset ja yksi on ikuinen lapsi...en jaksa sitä hoitaa ja olla äiti. Oli pakko tehdä päätös ja lopettaa...
Kuka on lasten kanssa arkipäivinä kun mies on itse töissä?