Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännä mulla on veroprosentti nolla!!!

faarao
06.01.2022 |

vuoden tulot arvio 13 000e, kevät töissä ja syksy tod näk työtön. Nyt maksetaan visakortin velat keväällä 5000 e pois ja sitten lähden Afrikkaan työttömyyskortiston rahoilla asumaan halvala Keniaan, omakotialo vuuokra 100 e kk. työkkärillä pärjää ja SUomeen hyökkää Venäjä syksyllä

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa se 20% lähteä päivärahasta. Työtulosta voi kait olla nolla.

Vierailija
2/15 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin meni, työkkärin rahatki saa nollakirjalla muutamana kuukautena, itse oon aina saanu, loppuvuodesta vaan menee sitten yli 20%

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin meni, työkkärin rahatki saa nollakirjalla muutamana kuukautena, itse oon aina saanu, loppuvuodesta vaan menee sitten yli 20%

Olikin vaan epäilys. Joskus tein reilun puolivuotta töitä nollaprosentilla kun tarvitsin remonttirahaa. Maksoin sitten mukisematta mätkyinä. Korko oli silloin nolla.

Vierailija
4/15 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee sitten veronpalautukset.

Vierailija
5/15 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivärahasta oletus on 20%, kuten työtulosta 60%. Sitä voi muuttaa oikeaksi verottajan sivuilla.

Vierailija
6/15 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voikohan työkkäriin menevää 20 prosentin vero amuuttaa itse? sitten ei tulisi veronpalautusta 450 e ja samalla sossu ei varasta 2 seuraavan kuukauden tukia eli ota pois toimeentulotukea?

Vierailija
7/15 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

LopunajantiedemiehetRy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voikohan työkkäriin menevää 20 prosentin vero amuuttaa itse? sitten ei tulisi veronpalautusta 450 e ja samalla sossu ei varasta 2 seuraavan kuukauden tukia eli ota pois toimeentulotukea?

Sossu sulta mitään varasta, eihän ne edes ole sun rahoja mitkä tukena tarvittaessa annetaan kun ei itsestään huolta pysty pitämään.

Vierailija
9/15 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli loppuvuoden 2021 kun pääsin töihin reilun vuoden työttömyyden jälkeen. Tosin siitä oli 5 kk sairauslomaa ja 5 kk työkokeilua. Nyt uudessa verokortissa olisi 2 % vero, mutta mietin pitäisikö se nostaa edes viiteen prosenttiin. Jos saankin paremman paikan ja palkka nousee niin en sitten maksa tän vuoden lopulla lisäprosentilla. Olisiko se järkevää?

Vierailija
10/15 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU:n ulkopuolelle lähteminen johtaa karenssiin. Et ole työmarkkinan käytettävissä. Työttömyysturva peritään takaisin lähtöpäivästä alkaen.

Vierailija
11/15 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi muuttaa.

Vierailija
12/15 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se jännä kohta tässä suuressa uutisessa oli?

Vierailija
13/15 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei sossu mitään VARASTA. Ne rahat eivät edes kuuluisi sinulle, joten niitä ei voi varastaa sinulta.

Vierailija
14/15 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EU:n ulkopuolelle lähteminen johtaa karenssiin. Et ole työmarkkinan käytettävissä. Työttömyysturva peritään takaisin lähtöpäivästä alkaen.

höpöhöpö tuo oli joskus 1980-luvulla, nykyään ollut pitkään laki että työtön voi matkustaa miten haluaa ja olla vaikka vuoden poissa ja nostaa päivärahat ulkomaille, kunhan "etsii töitä". ja toiseksi kukaan ei vahtaa sitä, oletko lentänyt Suomesta Espanjaan tai Thaimaahan, työkkäri täytetään sähköisesti joka kk. ainoo jos tulee kotiin kirje jossa on työhaastatteluun osoitus niin tulee karenssi jos ei mene, mutta sellaisia ei koskaan tule. etelässä oli ennen koronaa se että kerran 6. kuukaudessa oli joku työhönvalmennuspäivä sitäkään tuskin korona-aikana on.....ja so what, karenssin voi hoitaa niin että hakee sen ajaksi toimeentuloa, eli käytännössä saa 3 kk ihan saman rahan. piste. 

Vierailija
15/15 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan fiksu tapa tehdä töitä, jos on pienet menot, ja arvostaa myös vapaa-aikaa. Minulla on vielä ansiosidonnaisia jäljellä, mutta loppuu nyt keväällä. Viime vuonna maksoin 21% veroja niistä, nyt vuoden alusta pudotin prosentiksi 3,5%, taisi sekin mennä vähän yläkanttiin. Sitten tipun Kelan etuuksille, niistä menee se vakio 20%.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän