Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko fingerpori-sarjakuvan lukijat yhtä tyhmiä kuin fingerpori?

LopunajantiedemiehetRy
06.01.2022 |

vitsit perustuu aina johonkin yhden sanan ymmärtämiseen eri tavalla ja tästä suurikin vitsi

ei naurata

paskaa

https://www.hs.fi/fingerpori/

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat

t. Fingerporin lukija

Vierailija
2/25 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap itse on tietysti älyllisesti ylivertainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annahan nyt eksperttinä esimerkki että millaista on hyvä huumori. Voi olla myös että olet vain vähän vajaa tapaus kun sinua ei puhuttele kielileikit. Voi olla kuule näinkin tää juttu!

Vierailija
4/25 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilytti, kun Heimo Vesan väitöskirja päätyi käännöstoimistossa toiselle saksannussijalle.

Vierailija
5/25 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. En ole koskaan ymmärtänyt mitä hauskaa näissä fingerporeissa on. Tuntuu läheltä lukijan/katselijan pilkkaamiselta.

Vierailija
6/25 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tö pöt. Tis is humor

Vierailija
7/25 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin ovat, koska ovat huumorintajuisia. Mutta hei, huumorintaju onkin älyn merkki. Kenkkua, että sinulla sitä ei ole.

Olen Fingerporin fani.

Vierailija
8/25 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo tämän päivän fingerpori muka liittyy yhden sanan väärinymmärrykseen? (6.1)

Vierailija
9/25 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon naurata!

Vierailija
10/25 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo tämän päivän fingerpori muka liittyy yhden sanan väärinymmärrykseen? (6.1)

Alottaja ei ymmärtänyt tätä.

Vierailija
11/25 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsejä ei pidä koskaan selittää.

Toisille ei tarvitse, toisille ei kannata.

Vierailija
12/25 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa 6.1?

Päivämäärää on järjestysluku ja järjestysluku merkitään pisteellä. Saata nan tollo!

Vierailija
13/25 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fingerporihan on loistavaa huumoria rikkaalla kielellämme.

Kaikki eivät kuitenkaan pidä samanlaisesta huumorista, joten ymmärrän ap:n mielipiteen.

Ja onhan niitä huumorintajuttomiakin ihmisiä.

Vierailija
14/25 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se noin helpolla luettu strippi kuin miltä näyttää? En ole lukenut vähään aikaan Fingerporia ja tämä näyttää siltä, että ideat ovat olleet lopussa.

Vierailija
15/25 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se noin helpolla luettu strippi kuin miltä näyttää? En ole lukenut vähään aikaan Fingerporia ja tämä näyttää siltä, että ideat ovat olleet lopussa.

Ihme jos ideat ovat olleet lopussa. Eivät tyhmät lukijat saa ehdottaa piirtäjälle omia ideoitaan, niin sitten tulee tällaisia.

Vierailija
16/25 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme jos ideat ovat olleet lopussa. Eivät tyhmät lukijat saa ehdottaa piirtäjälle omia ideoitaan, niin sitten tulee tällaisia.

En tarkoittanut sellaista. Idealaarin vajuminen on sinänsä ymmärrettävää.

Vierailija
17/25 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

He jotka eivät niitä ymmärrä, pitävät niitä tyhminä.

Vierailija
18/25 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermakakun naamaan heittäminen ja banaaninkuoreen liukastuminen on sitten sitä fiksumpaa huumoria?

Sellaisesta pitäville löytyy youtubesta sadoittain "Fails of the year" - pätkiä.

Vierailija
19/25 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän Fingerporista paljon. Kaikki stripit eivät tietenkään naurata, mutta on siellä runsaasti todellisia helmiä seassa. Tottakai se perustuu suurelta osin kielellä leikittelyyn, sehän on sen koko idea! Muut sarjakuvat sitten taas perustuvat muihin juttuihin.

Olen asunut poissa Suomesta jo 26 vuotta ja minulle Fingerpori on yksi parhaista kosketuksistani elävään suomen kieleen. Minulla on kaikki kirjat (juuri ostin uusimman kun olen joululomalla Suomessa) ja onpa minulla myös sarjasta kirjoitettu pro gradu, "Minä sinulle homonyymin näytän". :-) En osaa pitää sarjaa enkä sen lukijoita tyhminä, enemmänkin ihmisinä joiden huumorintajuun kielivitsit vetoavat. Aloittaja ei selvästikään kuulu heihin, mutta hän varmasti löytää muuta hyvää luettavaa.

Vierailija
20/25 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa 6.1?

Päivämäärää on järjestysluku ja järjestysluku merkitään pisteellä. Saata nan tollo!

Sori mutta en puhu autistia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän