Miten sinä suhtautuisit jos näkisit aamutuimaan naapurikerrostalon ikkunasta peeniksen
Minä laitoin kaihtimet kiinni, mutta kurkistin vielä raosta varmistaakseni, että onhan se poistunut ikkunasta.
Kommentit (10)
Lakkaisin katselemasta sinne suuntaan.
" Onpa mulla edelleen hyvä näkö" , toteaisin itsekseni.
Löysästi asiaan liittyvä vanha lappalaisvitsi, jota LapItR:n skapparit aikoinaan jaksoivat kertoa tasalta ja puolelta:
- Kauan, kauan sitten Savukosken kirkonkyliltä sievä ja ahkera piikatyttö onnistui saamaan pestin Rovaniemeltä, maalikyliltä ja ihan silmää tekevän paikallispoliitikon ja vakavaraisen kauppiaan huushollista. Taloudellisesta asemasta kertoi se, että piikoja olin useampia...
- Kun uusi piika oli ahkera ja oppivainen, työt alkoivat sujumaan ja maalikylien kommervenkit alkoivat selkiämään. Kuitenkin, päivänä muutamana uusi nuori piikatyttö kääntyi kokeneemman puoleen, ja kysyi: "Isäntäväki puhuu silloin tällöin sipiä jostain ihme peeniksestä ja hän ei ymmärrä, mistä ihmeestä he oikein puhuvat"?
- Toinen kokeneempi vastaa: "En olhe ihan täysin varhma, mutta uskhoisin heidän tarkoittavan mulkhhua. Se peenis kunh on muuten ihan samanh näkhöinen kuin mulkhhu, mutta se on vaan paljon pienempi..."
Ihmettelisin mistä hitosta kerrostalo on tullut omakotitalo alueelle :D
Tekisin ilmoituksen isännöitsijälle, niin kuin kunnon kansalainen.
Vierailija kirjoitti:
Tekisin ilmoituksen isännöitsijälle, niin kuin kunnon kansalainen.
Onko peeniksien katselu järjestyssäännöissä kielletty?
Mulkkuja niissä kerrostalojen ikkunoissa yleensä näkee.
Onko se joku lintu? Feenix, Peenix.
Onko varma, että katsoit sen takia?
Onko holvikaarellinen ikkuna?