Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä kun nykylapset opetetaan pinnallisiksi jo pienestä pitäen?

Vierailija
06.01.2022 |

Onko ihan normaalia, että jo 6-vuotiaat käyttäytyy kuin teini-ikäiset?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastahan tuo on.

Vierailija
2/7 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitais olla lasu ihan paikallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuin meikkaamisesta ja itseni laittamisesta noin 11 vuoden iässä .Halusin silloin jo meikata. Äitini ratkaisi asian viemällä minut kosmetologon vastaanotolle, joka neuvoi ripsarit, luomivärit ja ihonhoitoon liittyviä asioita. Olin avoin kosmetologin ohjeille, innostunut ja kiinnostunut, mutta äitiäni en olisi uskonut. 

MInusta ei tullut pinnallista ihmistä, Päinvastoin opin itsevarmuutta niin, etten juoksentele kaiken aikaa naisten huoneessa korjaamassa meikkejäni saati  miettisin miltä näytän. Minulle jää runsaasti aikaa olla ihmisten seurassa ja kiinnostua heille tärkeistä asioista.

Lasten kasvasukseen kuuluu myös opettaa lapset välittämään itsestään ja huolehtimaan siisteydestään. Osalle se on myös meikkaamista

Vierailija
4/7 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti-jenkkien kopiointia. Oksettava ilmiö.

Vierailija
5/7 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostuin meikkaamisesta ja itseni laittamisesta noin 11 vuoden iässä .Halusin silloin jo meikata. Äitini ratkaisi asian viemällä minut kosmetologon vastaanotolle, joka neuvoi ripsarit, luomivärit ja ihonhoitoon liittyviä asioita. Olin avoin kosmetologin ohjeille, innostunut ja kiinnostunut, mutta äitiäni en olisi uskonut. 

MInusta ei tullut pinnallista ihmistä, Päinvastoin opin itsevarmuutta niin, etten juoksentele kaiken aikaa naisten huoneessa korjaamassa meikkejäni saati  miettisin miltä näytän. Minulle jää runsaasti aikaa olla ihmisten seurassa ja kiinnostua heille tärkeistä asioista.

Lasten kasvasukseen kuuluu myös opettaa lapset välittämään itsestään ja huolehtimaan siisteydestään. Osalle se on myös meikkaamista

Meidän 6v on innostunut meikkaamisesta. Annan lapsen toteuttaa itseään. Tuskin siitä pinnallista tulee, koska ei kuulu meidän perheen arvoihin. Minä en esim meikkaa, laita hiuksia juurikaan tai pukeudu viimeisen muodin mukaan. Lapsille ollaan myös opetettu että ratkaisevaa on kuinka kiva joku on, eikä se miltä näyttää. Tällä reseptillä meidän lapsia luonnehditaan kaikkien kavereiksi ja paljon kavereita heillä tuntuu olevan.

Mun mielestä on tärkeä antaa lapsen olla sellainen kun on. Jos lapsi tykkää laitella itseään, niin mitä sitten.

Vierailija
6/7 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUONOHAN se: Että,, 0- vuotias Pitää osata laskea !( oli kerran tapaus , että nuori , äit ikanto sylissään muutaman kuukauden ikäistä vauvaa kahvilaan , kun myyjä ilmeisesti tunti tämän

tulijan puheli siinä , kohta tämä Äiti sano :" Minä olen jo opettanut tätä laskemaan "😮 " Ja jatkoi no niin lasketaan kolmeen 'Yksi, kaksi kolme montalo sormea Kysy Vauvalta!"

5- vuotiaalla naperolla Pitää saada olla tyttö / poikaystävä .

Olla jo kännykkä , sen ikäinä, olen kuullut että, joku on pitänyt tämän ikäisenä niin isona , että heittää tämän , Yksin kotiin ja jos vielä on pikku sisko tai pikku veli siis vauva perheessä että , tämä jätetty huolehtimaan tästä yksin !( Toista oli minun lapsuudessani yli 40- vuotta, sitten).

Ekaluokkalainen lapsi on jo niin Aikuista kun olla voi!

Hän ei mitään lapsen hoitajaa tarvitse, pidetään niin isona , .

Ja saattaa olla , kun ekaluokkalainen menee kouluun , aloittaa koulua jo , joku sen luokkalainen On olevinaan niin Viisas, että hän osaa ,Joka Ainoaa kieltä maailmalla!

Toka luokkalainen eli 8- vuotias jätetään yksin , yöksi , ( on harvassa jotka hommaa lapsen hoitajan ).

Ja vanhemmat lähtee , kapakkaan ( tietysti kun ei Ole Coronaa ovat käyneet siellä kapakassa juhlimassa ja menevät kun laki sallii).

Ja viedään kalliisiin harrastuksiin ja Vaaditaan menestystä.

Pikku Kakkosen juontajat ovat lapsia, eli pitää jo saada lapsille kuuluisuutta .

Sitähän se! joka ainoasta asiasta pitää laittaa kuvia videoita Facebookkiin, Ingstarmiin, You tubeen, Tik Rockiin.

Neljäs luokkalainen jätetään yksin , jo viikon lopuksi , annetaan rahaa kouraan ( ei kun heillä on jo Pankki kortit), että kyllä sä oot niin Iso sanovat vanhemmat lähtevät, viikon lopuksi , bilettään ...

Kuudes luokkalainen On Aikuinen ( olen kuullut erään äidin , vastanneen minulle kun kysyin , että mihin se lapsi jäi. Kun ei tullu teidän kanssa kylään ? Vastasi äiti" Se on jo Aikuinen kyllä se pärjää"😮

Kun minä olin lapsi ei minua jätetty yksin veljeni kanssa viikon lopuksi , kahdestaan kyllä vanhemmat otti meidät mukaan , vaikka oltiin miten isoja.

Eli toista näköjään on ollut yli 40- vuotta sitten.

Eikä ollut lapsilla kännyköitä, eikä

Tietokoneita jos oli se oli pojilla.

Kyllä nykyään Lapsi Ei saa olla lapsi , eikä leikkiä kun vain vauvana, sitten ruvetaan vaatimaan liikaa.

Tämä ei ole hyvää Lapsen kehitykselle , että vaaditaan Lapselta liikaa,

lapset laitetaan pilalle.

Eli kyllä lapset ovat Ala- asteella jo Teinejä!

Vierailija
7/7 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pois täältä! Ajatuksesi katkeilee, kieli on paikoittain vaikeasti ymmärrettävää, mutta pääsyy siihen, että menet nyt muualle, on se että kirjoitat PERÄTÖNTÄ ROSKAA! Hyi että!