Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun oli pakko jäädä nyt eristyksee...

Vierailija
05.01.2022 |

Omalle 10ha tontille missä 280 m2 omikotitalo ajattelin nyt jäädä toistaiseksi. Töitä pakko hoitaa etänä. Ruoat ja muut tarviikeet ostettu valmiiksi aika paljon ja loput saan kyllä tilaamalla oven eteen tuttujen kautta.

Syy: En jaksa nähdä enää noita maskipellenaamoja kun kulkee jossain ja en jaksa kuulla sitä korona-kitinää enää.

Leikkas kiinni kun näin tänään yhden pellen motarilla yksin autossa ja maski päässä. Ei tätä täysjärkinen enen voi katsella.

Lähden omalta tontila vasta kun tämä touhu loppuu... Ihan sama kuinka kauan siihen menee.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet onnekas kun sinulla on oma tontti mihin piiloutua. Tsemppiä. Toivotaan että tämä hullutus joskus lakkaa

Vierailija
2/5 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös iso kellari missä oma sisäänkäynti ja ei huomaa jos porukkaa siellä ramppaisi. Idea: Katson just torista perus kuntosalisetin kasaan ja ajattelin käydä viikonloppuna kierroksella noutamassa kamoja. Sitten tarjoan kylälaisille että minun henkilökohtaista salia saa käyttää vapaasti veloituksetta.

En hyväsky että salit pistettiin kiinni. Mun luo saa sit käydä. Ei mua haittaa.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei v.ttu mikä homo säkin oot...

Vierailija
4/5 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin on joskus maski autossa kun siirryn kaupasta toiseen, miksi vaihtaisin sitä jatkuvasti?

Vierailija
5/5 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei v.ttu mikä homo säkin oot...

Painoit väärää nappia. Tämä ei ole se chattikanava missä käyt keskustelua sun isän kanssa.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi