Sattuiko teidän eka kerta?
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 19:03"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 18:39"]
Sattuu vieläkin kun se laitetaan sisään. En vuotanu verta, mulla ne paikat on vaan venyny, ei repeilly. Olin yli 20v.
[/quote]
Vulvodynia.
[/quote]
Tämän vulvodynia-tyypin vois lisätä sinne palstahullujen listaan. Joo en usko että on.
[/quote]
Luuletko tosiaan että vain yhdellä palstalaisella on vulvodynia? Itsellänikin on, vaikken siitä kauheasti huutele.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 19:03"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 18:39"]
Sattuu vieläkin kun se laitetaan sisään. En vuotanu verta, mulla ne paikat on vaan venyny, ei repeilly. Olin yli 20v.
[/quote]
Vulvodynia.
[/quote]
Tämän vulvodynia-tyypin vois lisätä sinne palstahullujen listaan. Joo en usko että on.
[/quote]
Jos yhdyntä sattuu, niin vulvodynia on todella todennäköinne vaihtoehto. Oletko käynyt gynellä testissä? Gyne voi tehdä pumpulipuikkotestin ja diagnosoida.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 18:27"]
Ei sattunut. Tuntui heti tosi luonnolliselta ja hyvältä. Johtui osittain varmaankin siitä, että olin todella valmis yhdyntään, sillä olin jo päälle parikymppinen ja myös mies oli kokematon, joten homma tuntui molemmista jännältä mutta olimme molemmat innoissamme.
[/quote]
Samanlainen kokemus täälläkin :)
En ikinä tule ymmärtämään, miten joillakin sattuu ja verta tulee kuin härän kurkusta. Itse en tuntenut kuin pienen immenkalvon repeämistunteen mutta en kipua ollenkaan, verta tuli vain hieman, vähän kuin jostain pienestä paperihaavasta. Turhaan peloteltiin, miten sattuu ja on niin kamalaa.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 18:46"]
Miten on mahdollista, että päätettiin Auerin lasten olevan raiskausten uhreja vaikka kaikki olivat lääkärintarkastusten mukaan neitsyitä?
[/quote]
Raiskaaamiseksi tulkitaan muukin kuin vaginaan tunkeutuminen peniksellä. Pönttö.
[/quote]
Ei tässä tapauksessa. Emätinpenetraatiosta tuomittiin. Ja lapset koskemattomia, mutkun ne immenkalvot kasvoi takaisin.
Ei sattunut. Mut oli puhkottu sairaalassa etukäteen jollain instrumenteilla, ja se kyllä tuntui ja veri roiskui.
Ei vissiin, olin niin naamat etten aamulla edes muistanut mitään seksiä tapahtuneen.
no eipä juuri. ei se kyllä mitään erityistä nautintoakaan tuonut. kunhan äherrettiin.
Sattui itsetuntoon, kun laukesin niin pian.
Mutta teet, eka kerta kyseessä ja nainen oli sellainen viettelijä...
Sattu mutta ei sentaan tullu verta tms.
Ei sattunut ollenkaan, eikä tullut verta. Vasta kaksi vuotta myöhemmin, kun aloin seurustelemaan nykyisen poikaystäväni kanssa verta tuli. Ennen seurustelua olin siis harrastanut seksiä kolme kertaa.
Hieman kirveli, mutta ei sattunut.
Sattui ihan hiveästi ja vertakin valui. Olin 16v
Ei sattunut eikä tullut tippaakaan verta. Olin 21 v ja seurustellut ko. miehen kanssa melkein vuoden.