Hyvä aika menettää neitsyys
Milloin olisi teidän mielestänne hyvä aika menettää neitsyys? Tai mikä olisi alimmaisraja?
Kommentit (28)
Olen 23 nainen ja vielä neitsyt. Kohta alkaa nolottamaan.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:29"]Silloin ku tuntuu siltä.
[/quote]
Jos tuntuu hyvältä menettää se 12 vuotiaana niin onko se ok?
Jos asiaa pitää tulla palstalta kyselemään, niin on vielä liian aikaista.
Mielestäni ensisijaisesti ikää oleellisempaa on että missä tilanteessa ja kenen kanssa neitsyys menee. Vertailun vuoksi kumman kuvittelet olevan parempi: 15-vuotiaana pojan kanssa jonka oikeasti tunnet ja josta välität vai 18-vuotiaana jollekin ällöttävälle baaripanolle jonka naamaa ei muista enää aamulla.
Jos alle 18 v niin 5-6kk seurustelun jälkeen, jos yli 18v niin n2kk seurustelun jälkeen
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:30"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:29"]Silloin ku tuntuu siltä. [/quote] Jos tuntuu hyvältä menettää se 12 vuotiaana niin onko se ok?
[/quote]
Joo. Mun ystävä menetti silloin. Ihan vakaa fiksu nuori nainen siitä on tullut. On asunut kolme vuotta yhdessä hyvän miehen kanssa ja opiskelee yiopistossa. Ei sille mitään traumoja jäänyt. Jos ihmisestä tuntuu ihan hyvältä menettää se neitsyys, niin miksei? Must tuntui hyvältä vasta 21-vuotiaana, niin tein sen sitten silloin.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:36"]
Sanoisin että noin kello 21.38
[/quote]
Alimmaisraja siis menee kuitenkin ehdottomasti kello kuudessa, ei ennen sitä!
Ei ole olemassakaan mitään "neitsyyttä", joten sitä ei voi menettää. Neitsyys on keksitty juttu, se on patriarkaalisen yhteiskunnan keksimä termi naiselle, jonka vaginassa ei siitin ole käynyt.Seksi ei ole pelkkää yhdyntää, eikä varsinkaan heteroseksuaalista yhdyntää.
Neitsyys ei kerro, onko neitsyeksi nimetty harjoittanut seksiä vai ei. Koko käsite on täysin turha eikä merkitse yhtään mitään. Neitsyyden käsitteen hyväksymiseen pitäisi uskoa sellaiseen taikauskoon, että miehen penis voisi jotenki maagisesti muuttaa naisen koko olemuksen, niin että hän on yhdynnän jälkeen eri ihminen tai "menettänyt jotain". Koko ajatus on naurettava.
Mitä immenalvoon tulee, se ei ole merkki neitsydestä, Se on joustvaa kudosta, joka ei missään nimessä ole umpinainen eikä sen tarkoitus ole revetä yhdynnässä. Jos se repeää, ei nainen ole kostunut tarpeeksi ja yhdyntä on ollut liian väkivaltainen. Verta ei kuulu tulla, ei ekalla yhdyntäkerralla eikä tokalla.
itse menetin 18v, mutta jokainen on yksilö, ei mitään yleispätevää "oikeaa aikaa" ole
Mä olin 19, ikä tai aika oli ihan ok mutta henkilö jolle sen menetin oli täysin väärä. Ei se aika ole ainut oleellinen asia.
Sitten kun olet itse valmis. Itse olin 19-vuotias.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:36"]
Sanoisin että noin kello 21.38
[/quote]Mun mielestä vähän liian aikaista. Itsellä meni 22.13
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:39"]
Ei ole olemassakaan mitään "neitsyyttä", joten sitä ei voi menettää. Neitsyys on keksitty juttu, se on patriarkaalisen yhteiskunnan keksimä termi naiselle, jonka vaginassa ei siitin ole käynyt.Seksi ei ole pelkkää yhdyntää, eikä varsinkaan heteroseksuaalista yhdyntää.
Neitsyys ei kerro, onko neitsyeksi nimetty harjoittanut seksiä vai ei. Koko käsite on täysin turha eikä merkitse yhtään mitään. Neitsyyden käsitteen hyväksymiseen pitäisi uskoa sellaiseen taikauskoon, että miehen penis voisi jotenki maagisesti muuttaa naisen koko olemuksen, niin että hän on yhdynnän jälkeen eri ihminen tai "menettänyt jotain". Koko ajatus on naurettava.
Mitä immenalvoon tulee, se ei ole merkki neitsydestä, Se on joustvaa kudosta, joka ei missään nimessä ole umpinainen eikä sen tarkoitus ole revetä yhdynnässä. Jos se repeää, ei nainen ole kostunut tarpeeksi ja yhdyntä on ollut liian väkivaltainen. Verta ei kuulu tulla, ei ekalla yhdyntäkerralla eikä tokalla.
[/quote]
Painoin yläpeukkua ennen kuin luin viestisi loppuun. Multa tuli verta ekalla seksikerralla eikä se mitenkään liian väkivaltaista ollut.
Hyvä ikä itselleni harrastaa seksiä ekan kerran oli 22-vuotiaana.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:57"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:39"]
[/quote]
Painoin yläpeukkua ennen kuin luin viestisi loppuun. Multa tuli verta ekalla seksikerralla eikä se mitenkään liian väkivaltaista ollut.
Hyvä ikä itselleni harrastaa seksiä ekan kerran oli 22-vuotiaana.
[/quote]
Jos verta tuli, eka kertasi oli liian väkivaltainen. Verta ei kuulu tulla yhdynnässä koskaan. Veren tulo on merkki, että jotain, esim immenkalvon reuna, on revennyt.
Kaikesta ne naiset tekevätkin ongelmia. Joo ja sitten epätoivoissaan antaudutaan jonkun satunnaisen pelimiehen pantavaksi koska täytyyhän siitä neitsyydestä päästä eroon, on se niin stigmatisoiva vamma.
Vähän ennen kuin alkaa seittiä kasvaa tai joku tulee nimeämään piparin museokohteeksi.