Ai kun kiva, saadaan uusia naapureita!
Ikkunasta kurkin (utelias lähiömamma) ja siellähän uusi porukka tekee muuttoa sisään. Onpas sattuimoisin minun isä uusine perheineen!
Ei varmasti lainkaan kiusallista asua vierekkäin sen jälkeen kun ei olla kymmeneen vuoteen nähty. Taidan alkaa selaamaan asuntojen myynti-ilmotuksia....
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:16"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:09"][quote author="shattermind" time="26.04.2015 klo 17:08"]Tietääkö isäsi, että asut siellä? [/quote] Ei ois muuttanu tuohon jos tietäis. Asun eri paikkakunnalla kun kun 10 vuotta sitten. [/quote] Onko teillä huonot välit? [/quote] Lievästi sanottuna joo. Isä lähti kymmenisen vuotta sitten vetämään, olin silloin siskojeni kanssa teini-ikäinen. Sen jälkeen hänestä on kuulunu ainoastaan elareiden ja satunnaisten synttärikorttien merkeissä. Mutkien kautta kuulin kuutisen vuotta sitten että on mennyt naimisiin melkein minun ikäisen naisen kanssa.
[/quote]
Eli hän ei ole sinua kohtaan tehnyt mitään rikollista eikä muutakaan. Oletko itse koskaan yrittänyt ottaa isääsi yhteyttä?
Sen sijaan, että lymyilet verhon takana kauhistelemassa ja asuntoilmoituksia pläräilemässä, niin mitäpä jos menisit reilusti ulos tervehtimään isääsi ja vaikkapa oikein halaamaan. Vai aattelitko lopun elämääsi kantaa hänelle kaunaa ja katkeruutta siitä, että äitisi ja isäsi ei ollutkaan luotu toisilleen?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:16"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:09"][quote author="shattermind" time="26.04.2015 klo 17:08"]Tietääkö isäsi, että asut siellä? [/quote] Ei ois muuttanu tuohon jos tietäis. Asun eri paikkakunnalla kun kun 10 vuotta sitten. [/quote] Onko teillä huonot välit? [/quote] Lievästi sanottuna joo. Isä lähti kymmenisen vuotta sitten vetämään, olin silloin siskojeni kanssa teini-ikäinen. Sen jälkeen hänestä on kuulunu ainoastaan elareiden ja satunnaisten synttärikorttien merkeissä. Mutkien kautta kuulin kuutisen vuotta sitten että on mennyt naimisiin melkein minun ikäisen naisen kanssa.
[/quote]
Eli hän ei ole sinua kohtaan tehnyt mitään rikollista eikä muutakaan. Oletko itse koskaan yrittänyt ottaa isääsi yhteyttä?
Sen sijaan, että lymyilet verhon takana kauhistelemassa ja asuntoilmoituksia pläräilemässä, niin mitäpä jos menisit reilusti ulos tervehtimään isääsi ja vaikkapa oikein halaamaan. Vai aattelitko lopun elämääsi kantaa hänelle kaunaa ja katkeruutta siitä, että äitisi ja isäsi ei ollutkaan luotu toisilleen?
[/quote]
Eiku ajattelin kantaa kaunaa siitä että hän lähti lätkimään. Pisti välillä rahaa ja korttia tulemaan ja kuittasi sillä isänä olon. Hyvin kakkamaista käytöstä minun mielestäni.
Ja en kokenut mitään mielenkiintoa ottaa yhteyttä - hänhän se lähti lätkimään eikä selkeästi halunnut meidän elämään osallistua. En ole anelija-tyyppiä.
Ei olla aivan halailu väleissä.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 18:45"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 18:43"]Kutsu nyt siskosi ja äitisi kylään ja alatte tekeen vaikka jotain puutarhahommia tai BBQ siinä pihalla niin isukki järkyttyy, vielä parempi jos saat kaikkien miehet ja lapset mukaan. Tai sit pysyt viikon piilossa ja toteutat ton ens vkl [/quote] Äiti just lomalla, muuten oisin hänet tänne jo soittanu. Siskot asuu hiukkasen kauempana. Äidin kyllä voisin sinne ens viikolla lähettää. Tulipa taas aikuinen olo kun suunnittelen että äiti saa hoitaa mun ongelman :D
[/quote]
No sitä paremmalla syyllä jos ette oo vähän aikaan nähny!
Öö miksi ap:n pitäisi alkaa lämmitellä suhteita hyljänneeseen isään? Munkin vanhemmat erosivat riitaisina, mutta kumpikin teki lapsille selväksi haluavansa säilyttää suhteet meihin. Eiköhän tuollainen adios-iskä saa ihan itse tuttavuutta tehdä, jos ikävöi.
Mene vaan ap moikkaamaan isukkia. Saattaa olla, että pelkää mitä menet juoruamaan uudelle puolisolle, vaikka kertomaan miten asiat on oikeasti menneet. Tiedä vaikka muuttaisikin ihan siitä ilosta ;)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 18:43"]Kutsu nyt siskosi ja äitisi kylään ja alatte tekeen vaikka jotain puutarhahommia tai BBQ siinä pihalla niin isukki järkyttyy, vielä parempi jos saat kaikkien miehet ja lapset mukaan. Tai sit pysyt viikon piilossa ja toteutat ton ens vkl
[/quote]
Äiti just lomalla, muuten oisin hänet tänne jo soittanu. Siskot asuu hiukkasen kauempana. Äidin kyllä voisin sinne ens viikolla lähettää. Tulipa taas aikuinen olo kun suunnittelen että äiti saa hoitaa mun ongelman :D