Sinä, joka pidät töistäsi.
Millaista työtä teet? Oletko unelma-alallasi? Millaista työtä ET haluaisi tehdä? Mietin alanvaihtoa, olen kyllästynyt paperinpyörittelyyn ha haluaisin kuulla ajatuksia työssään viihtyviltä
Kommentit (9)
Olen aineenopettajana yläasteella. Rakastan työtäni. Parasta työssä on teinit ja niiden aitous. Ihanaa on myös opettamani aineet, joiden monipuolisuus jaksaa hämmentää minua vuodesta toiseen. Se on ikävää, että paperitöiden määrä on vuosien varrella lisääntynyt ja oikeasti käyttäisin sen ajan mieluummin oppilaiden kanssa ja opetuksen kehittämiseen. Toinen ikävä puoli on se, että töitä on aika paljon. Teen noin 50 tuntia viikossa töitä, vaikka kaikki täällä uskovatkin, että tulen kotiin kahdelta ja sen jälkeen ei ole mitään tekemistä.
Olen vaatemyyjä, ja tämänhetkinen unelmatyöni. :) Rakastan työskennellä muodin parissa, ja pukeutiminen on aina muutenkin ollut mulle mieleistä työtä. Ihmisten kohtaaminen ja heidän auttaminen on mulle luontaista, ja kun sitä saa tehdä päivittäin niin en voi valittaa. :)
En haluaisi tehdä työtä jossa ollaan pääosin yksin, koska tarvitsen ihmisiä ympärilleni.
Olen lähäri ja rakastan työtäni. On ihana tehdä töitä ihmisten kanssa. Ehkä joskus luen itseni sairaanhoitajaksi
Hoidan ja ohjaan kehitysvammaisia. Kyllä tämä on juuri sitä työtä jota haluan tehdä.
Suunnitteluinsinööri. Haluaisin enemmän käydä kentällä, mutta pomoni haluaa hoitaa sen puolen itse. Muuten tykkään. En kerro tarkemmin alaa. Hoitoalalle tai opettamaan alle 20-vuotiaita en lähtisi, mutta amk:n ope voisin olla. Ei taida kuitenkaan pätevyys riittää.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:14"]
Olen lähäri ja rakastan työtäni. On ihana tehdä töitä ihmisten kanssa. Ehkä joskus luen itseni sairaanhoitajaksi
[/quote]
No huh huh..
Olen kampaaja, sopimusyrittäjänä isommassa firmassa. Työ on kivaa, tykkään olla asiakkaiden parissa ja päästä käyttämään luovuuttani sekä opettelemaan koko ajan lisää. En voisi tehdä työtä, jossa ei voisi kehittyä tai joka olisi samanlaista joka päivä. Nykyisessä työssäni on raskainta pienyrittäjyys, palkka ei tule helpolla ja käytännössä nostan itselleni n. 1300e/kk palkkaa, vaikka olen töissä 40h / kk. Pärjään sillä toistaiseksi, mutta olen vielä nuori eikä ole perhettä tai suurempia kuluja...
Anteeksi siis 40h/vk tietenkin, ei pitäisi kirjoittaa samalla kun katsoo telkkaria :D
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 18:29"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:14"]
[/quote]
No huh huh..
[/quote]
Olipas kivasti laitettu. Eikä lähihoitaja saisi tykätä työstään?