Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten Polly-pusseista erottaa ne viinanmakuiset?

Vierailija
22.03.2015 |

Onko teillä jotain jippoa miten punaisesta Polly-pussista voisi erotella ne arrakin makuiset yksilöt? Kaikki näyttää minun silmään samanvärisiltä (sinisessä pussissahan on myös tummaa suklaata, mutta punapussissa vain maitosuklaata). Koitin jopa nuuhkutella, mutta en haista arrakkia suklaan läpi :D Kokeilin myös pollyn puolittamista, mutta sisältökin oli molemmissa vaalea.
.
Minä siis haluaisin syödä vain niitä ei-viinanmakuisia palleroita, niitä rakastan ja himoitsen. Ärsyttää kun melkein joka toinen polly paljastuu puraisun jäljeen viinanmakuiseksi yksilöksi. Kyllä mä nekin syön, mutta ne vaan latistaa nautinnon, kun en tykkää siitä makuvivahteesta.
.
Onko keinoa erottaa erimakuiset polly-pallerot tai myydäänkö noita ei-arrakin makuisia omassa pussissaan? :) Joo, on taas 1. maailman ongelma mullakin...:D

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, maista ja heitä pois jos on paha... :) Mä löysin laivalta Bilarin makuista sisältöä pollymuodossa. Täydellinen.

Vierailija
2/16 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kaupoista saa punaisia pilly pusseja ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas haluaisin aina niitä punssihtavia Pollyja, nom! Voisivat siis laittaa erillisiin pusseihin kaikkien mielenrauhan ja makunystyröiden vuoksi :D

Vierailija
4/16 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:06"]Mistä kaupoista saa punaisia pilly pusseja ?
[/quote]

Ainakin K-ryhmän kaupoista, luulisi että muistakin. Itse ostin K-Supermarketista.

Vierailija
5/16 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:03"]En tiedä, maista ja heitä pois jos on paha... :) Mä löysin laivalta Bilarin makuista sisältöä pollymuodossa. Täydellinen.
[/quote]

Ne bilar-täytteiset on kyllä hyviä ja silloin ei ainakaan tarvitse pelätä viinayllätystä! :)

Vierailija
6/16 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tuo arrakki edes on?

Vierailija
7/16 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ovat niin vitun kuvottavia että helpoimmalla pääsee kun ei syö ollenkaan.

Vierailija
8/16 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kummat on niitä arrakinmakuisia, siniset vai punaiset?

Vierailija
9/16 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskohan koiran opettaa tunnistamaan ne? (Pitäisi tietysti varoa, ettei se syö vahingossa suklaata.) Koiran hajuaisti varmasti haistaisi arrakin ilman puraisuakin :))

Vierailija
10/16 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:29"]Siis kummat on niitä arrakinmakuisia, siniset vai punaiset?
[/quote]
mun käsittääkseni molemmissa pussissa on molempia (viinallisia ja ei viinallisia). toisessa pussissa on kahta eri suklaapäällystettä ja toisessa vain yhtä suklaata. en oo kyllä varma tästä.

Vierailija
11/16 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinmmäisen maailman ongelmia. Elämäsi vaikuttaa olevan hyvällä mallilla.

Vierailija
12/16 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on, mä en ole edes huomannut niissä mitään makueroa

Vierailija
13/16 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sinisen pussin kuvaus: "Sininen Polly Original sisältää vaaleita ja tummia suklaakuulia. Vaaleissa Polly-suklaakuulissa on kahta erilaista makua, voitoffeeta ja arrakkia, kun taas tummat kuulat on sisällytetty vaniljalla" Eli sinisessä kolmenlaisia, joissa kahta eri suklaata ja kolmea eri täytettä. Silti löytyi myös kuvia sinisestä pussista, joissa ei tuota vaniljaa ollut. Outoa. Punaisessa pussissa on vain kahta täytettä ja yksi suklaapäällinen.

Vierailija
14/16 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polly rocks (musta pussi) näyttäisi sisältävän kolmea eri väriä/makua: sitruuna, salmiakki ja maitosuklaa. Maitosuklaata kuvailtiin arvostelussa "perus-Pollyksi", eli olisiko tässä niitä joita etsitään? Tosin pussin kuvassa ja kuvauksessa maitosuklaisen karkin sisällä ei näyttäisi olevan buttertoffeeta tai mitään muutakaan täytettä, joten ehkei olekaan sama tuote...?

http://www.suklaayhdistys.com/arviot.php?valmistaja=322&tuote=3339

Vierailija
15/16 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

arrakki on tropiikissa tuotettua viinaa

Vierailija
16/16 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako joku kun Fazerilla oli pieni arrakkisuklaalevy, joskus ysärillä varmaan. Tykkäsin siitä ihan hirveästi, muistaakseni siinä oli vielä jotain rapeaa koostumuksessa. Enää vuosiin en ole nähnyt sitä.