Kuka äänestää syrjäseudulla aluevaaleissa Kokoomusta?
Ampuu kyllä itseään nilkkaan sillä äänellä, kun häviää terveyspalvelut omasta kunnasta.
Kommentit (15)
Liskot. Ne jotka haluavat yksityistää ja kyykyttää.
Aika moni kokoomusta äänestävä käy yksityisellä, joten niillä lähipalveluilla ei ole mitään väliä.
Ainoa puolue, joka haluaa tuottaa palvelut järkevästi ja kustannustehokkaasti. Ottaa alan kaikki toimijat mukaan kokonaisvaltaisesti ja tarjoaa myös syrjäseuduille yksityisten käyttömahdollisuutta palvelusetelien avulla, joka nopeuttaa hoitoon pääsyä. Vaatinee asiakkaalta silloin tosin matkustamista ns. ihmisten ilmoille.
Minä äänestän. En ole koskaan käynyt kuntani perusterveydenhuollon palveluksessa, joten minulle on aivan sama onko niitä.
Minulla ei mene koskaan jalka poikki, joten on ihan sama, saako apua viidessä vai viidessäkymmenessä minuutissa.
Yks Björn. Se on rikas sillä on uusi mersu ja virolainen nainen ne ei oo halpoja.
En vanhene koskaan, joten voin aina matkustaa helposti useamman sata kilometriä minkä asian kanssa tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni kokoomusta äänestävä käy yksityisellä, joten niillä lähipalveluilla ei ole mitään väliä.
Juuri näin! Veroja haluavat laskea, jotta olisi vielä vähemmän rahaa vanhustenhoitoon ja sairaille kuin nyt.
Juuri näin! Veroja haluavat laskea, jotta olisi vielä vähemmän rahaa vanhustenhoitoon ja sairaille kuin nyt.
Aluevaaleissa ei päätetä veroista.
Vierailija kirjoitti:
En vanhene koskaan, joten voin aina matkustaa helposti useamman sata kilometriä minkä asian kanssa tahansa.
Suomessa saa ihan vapaasti muuttaa, joten kai nyt vanhana muuttaa lähemmäs niitä yksityisiä palveluita. Toki monituottajamallissa ne olisi palvelusetelillä jo nyt tavoitettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palvelut halutaan tuottaa järkevästi ja laadukkaasta, ei tehottomasti ja mahdollisimman hinnakkaasti.
Oman arvonsa tunteva nettomaksaja ainakin äänestää.
On kaikkien etu, että rahat käytetään ihmishenkien pelastamiseen korkeatasoisissa keskussairaaloissa... ei mummojen tarinoiden kuuntelemiseen pitkin pöpeliköitä sijoitetuissa arvauskeskuksissa.
Vastaus otsikkoon on ääliö.