Kortsuja autotallissa
Löysin autotallista kortsupaketin, jonka sisällä oli käytettyjä kortsuja ja kortsupapereita. Olivat siis sen pahvisen kortsupaketin sisällä. Mitä tämä tarkoittaa? Runkkaako mies kortsuun vai mitä? Meillä ei kortsuja muuten käytetä.
Kommentit (14)
Pettäminen on jännempää kun sen tekee puolison tiloissa, eli sun työpöydällä kun olet pois.
No minä ainakin tykkään käyttää kondomia itsetyydytyksessä. Ei tarvitse miettiä, mihin lastin nappaa kiinni, eikä tule hiertymiä.
En usko että nussii, minulla on työhuone autotallin yhteydessä ja aika harvoin olisi mahdollisuus siellä ketään paneskella. Muualla toki voi sen tehdä mutta miksi säästäisi kortsut?
Ehkä se laskee miten useasti vaimo antaa pillua vuodessa.
En varsinaisesti tonkinut, paketti oli piilotettu kukkaruukun alle. Hain siis nimenomaan ruukkuja tallista. Ap
Huono millä tavalla? Siis provoako tarkoitat? Ei ole provo. Ap
Emme käytä kortsuja eli ei ole minun kanssani niitä käyttänyt. En kehtaa kysyäkään asiasta.
Voisiko sillä olla suhde naapurin mieheen tai naiseen? Tapaavat salaa autotallissa?
Ei ois ensimmäinen salapano autotallissa.....
Vaikea uskoa että panisi tallissa, kun minä olen siellä lähes aina. Mutta siis toki muualla voi paneskella, enhän voi siitä varma olla. Tietääkö kukaan, runkkaako miehet kortsuun koskaan?
Jes! Av:n lauantaimysteeri!