Ensimmäinen ultra
Ensi viikolla olisi ensimmäine ultra.. Olen nyt viikolla 11+5. Toisaalta odotan ultraa innolla, tähän asti kun on jotenkin ollut kauhean vaikea edes ymmärtää että todella on raskaana ja odotan että näen lapsen ensimmäistä kertaa. Toisaalta taas minua pelottaa... Entä jos kaikki ei olekaan kunnossa, jos lapsi ei enää olekaan elossa? Minun pitäisi samana päivänä vielä mennä heti ultran jälkeen töihinkin enkä tiedä miten siihen pystyn jos ultrassa jotain onkin vialla... Kaikenlisäksi lapsen isä ei edes pääse mukaan tueksi kun on työmatkalla...
Kaikenlaiset kokemukset ja tuntemukset ensimmäisestä ultrasta ovat tervetulleita, jaetaan niin ilot kuin surutkin :)
Kommentit (2)
No niin, nyt on ekasta ultrasta selvitty! Viikolla meni la eteenpäin eli nyt ollaankin vasta viikoilla 11+3. Kaikki oli oikein hyvin, sydänäänet kuului heti selkeästi ja syke oli 167. Pituutta 46,5mm ja niskaturvotusta oli vain 0,7mm. Melko itsepäinen kaveri kun ei halunnut meille esitellä kuin vain selkäänsä vaikka kuinka yritettiin saada kääntymään :D
Jännitys oli kyllä melkoinen enkä meinannut saada yöllä edes unta. Mutta nyt on huojentunut olo kun pikkukaveri vaikuttaa voivan oikein hyvin :)
Samat fiilikset 7+2...