Kaisa Liski Jenni Aholan talossa
Mielestäni Kaisa vaikutti jotenkin poissaolevalta Aholan talossa. Ei niin innokkaasti kommentoinut tai ottanut kantaa. Huomasiko muut tämän vai kuvittelenko?
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 00:26"]
Missä ohjelmassa?
[/quote]
Kaisa ja luksuskodit
Löytyy vain Porvoo, Lappeenranta ja Tampere. Ei mainintaa Espoosta.
Jaah, kyse ei ilmeisesti olekaan siitä Westendin Aholasta.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 00:32"]
Jaah, kyse ei ilmeisesti olekaan siitä Westendin Aholasta.
[/quote]
En tiedä muita Aholoita, mutta nämä Jenni ja Ville Ahola olivat Tampereella
ap
Ainakin valitsi sen voittajaksi niistä kolmesta. Mikä minua häiritsi niin kun ihastelivat siellä suihkussa (kotikylpylässä) seinässä olevia timantteja niin ei voinut näyttää niitä tv-katsojillekin. Ei, vaan kuvaaja zoomas ihan lähelle Kaisan naamaa.
Tai siellä kerrostaloasunnon saunassa/pesuhuoneessa oli jotenkin vaikutuksen tekevä pankki (miesmaallikkoraatilaisen mielestä) mutta eipä taas kamera mitenkään osunut siihen.
Jos jotain oikein korostetaan niin soisi katsojienkin pääsevän siitä osalliseksi :(
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 00:37"]
Kyllä kaisa Läski osaa.
[/quote]En tiedä onko "hauska" nimimuunnos vai ajatteletko noin, mutta minusta Kaisa on ikäisekseen todella upea, vartaloa myöten. Kauniit kasvot ja ihanat silmät!
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 00:44"]
Ainakin valitsi sen voittajaksi niistä kolmesta. Mikä minua häiritsi niin kun ihastelivat siellä suihkussa (kotikylpylässä) seinässä olevia timantteja niin ei voinut näyttää niitä tv-katsojillekin. Ei, vaan kuvaaja zoomas ihan lähelle Kaisan naamaa.
Tai siellä kerrostaloasunnon saunassa/pesuhuoneessa oli jotenkin vaikutuksen tekevä pankki (miesmaallikkoraatilaisen mielestä) mutta eipä taas kamera mitenkään osunut siihen.
Jos jotain oikein korostetaan niin soisi katsojienkin pääsevän siitä osalliseksi :(
[/quote]
Totta, ja muutenkin paljon lähikuvaa Kaisasta. Hän on näyttävä ja sopii ruutuun, mutta kun ohjelman ideana on kodit, voisi kuvata ainakin sitä mistä kerrotaan.
ap
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 01:00"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 00:44"]
[/quote]
Totta, ja muutenkin paljon lähikuvaa Kaisasta. Hän on näyttävä ja sopii ruutuun, mutta kun ohjelman ideana on kodit, voisi kuvata ainakin sitä mistä kerrotaan.
ap
[/quote]Mun mies sanoi -kun harmittelin et oisin halunnut kans nähdä ne aidot swarowskit :)- ettei siellä edes mitään timantteja ole ;) Ties vaikka ois oikeassa kun ei kerran mitään näkynyt.
8 korjaa: siellä kerrostalossa oli siis penkki, ei pankki :D
Missä ohjelmassa?