Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Diagnosoi missä vika?

Vierailija
24.04.2015 |

Mikä sairaus mulla on kun oireet on tälläiset:

-Väsyttää kamalasti. Keskitalvella hätäsektion jälkeen pienen vauvan kanssa ei väsyttänyt näin paljoa. Nukun kuitenkin huonosti.

-silmät kipeät ja punoittavat

-vatsa sekaisin ja kipeä. Ilmavaivoja

-varsinkin aamuisin nivelkipuja

-janottaa jatkuvasti

-tekee mieli syödä roskaruokaa ja muutenkin hiukoo lähes koko ajan (en ole syönyt kuitenkaan normaalia enempää)

-Paino noussut jonkin verran (1,5kg ehkä kuukaudessa)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tässä pari viikkoa samanlaista. Adenovirukseksi epäili työpaikkalääkäri ja täytyy vaan odottaa että paranee. Voi kestää kuulemma kauankin parantua. 

Vierailija
2/14 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilppari? Anemia? Diabetes? Lääkäriin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-tyypin diabetes ja home sisäilmassa

Vierailija
4/14 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Home.

Vierailija
5/14 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 21:53"]

Mulla on ollut tässä pari viikkoa samanlaista. Adenovirukseksi epäili työpaikkalääkäri ja täytyy vaan odottaa että paranee. Voi kestää kuulemma kauankin parantua. 

[/quote]

Lisään vielä että multa testattiin tulehdusarvot ja kilpirauhasarvot, koska oireet olisi voinut viitata myös kilpparin liikatoimintaan. Mutta kilppariarvot oli normaalit ja tulehdusarvot hyvin lievästi koholla joten ei mitään hoitoa tullut, odotellaan että paranee ja kärsitään. Tälläkin hetkellä silmistä katkennut taas pari verisuonta tulipunaiseksi ja niveliä vihloo. Eilen oli kuin olisi poskiontelotulehdus mutta tänään ei taas niitä oireita.

Vierailija
6/14 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hometta sisäilmassa ja kilpirauhaskokeet kannattaa myös pyytää. Itsellä homeallergia ja oireilen väsymyksenä, flunssana, nivelkipuna ja lämpöilynä. Kilpirauhasen vajaatoiminnasta tuli vain jumalaton väsymys, lääkityksellä korjautunut vähän.

Vierailija
7/14 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeelle ääni täältäkin.

Vierailija
8/14 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 21:53"]Mulla on ollut tässä pari viikkoa samanlaista. Adenovirukseksi epäili työpaikkalääkäri ja täytyy vaan odottaa että paranee. Voi kestää kuulemma kauankin parantua. 
[/quote].
Epäili adenovirusta? Kait sinulta otettiin sen vuoksi nenänielulimasta näyte?

Itselläni oli aikoinaan kys virus silmissä. Paranemiseen meni liki 7 kuukautta. Sitkeä oli tauti

Vierailija
9/14 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyräkuume?

Vierailija
10/14 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sellaista flunssamaista oloa pari viikkoa ennen väsytysoireita. Kuitenkaan kuumeisen olon lisäksi ei ollut kuin kurkkukipua. Perusairautena mulla on verenpainetauti ja synnytyksen yhteydessä mulle tuli raju raskausmyrkytys (vai mikä se nyt onkaan kun tuli synnytyksen aikana/jälkeen). Ja toi myrkytyshän lisää diabetesriskiä johon mulla on myös perinnöllinen riski. Ens syksynä pitäisi mennä uudestaan sokerirasitukseen (viime kesän tehtiin ja arvot olivat hyvät) ja munuaiskokeisiin.

Asun myös uudessa talossa, joten home voi olla mahdollinen myös koska uudet talothan on valitettavan usein huonosti rakennettuja. Tässä asunnossa on kyllä huomattavan raikas ilma verrattuna edelliseen kotiini (joka sekin oli uudehko 2010 valmistunut)

Nyt siis olen kotona 5kk vauvan kanssa. Vauvan en usko olevan syy väsymykseen koska on tosi hyväntuulinen ja hyvä nukkuja (herää korkeintaan kerran yössä ja usein lähellä normia heräämisaikaani eli 4-6 välillä). Lisäksi ulkoilen päivittäin ja mielestäni syön ihan hyvin. Vaikka mieli siis tekisi syödä hampurilaisia, pastaa jne koko ajan (en siis kuitenkaan syö).

Kiitti vinkeistä :)

AP

Vierailija
11/14 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan tehnyt raskaustestin?

Vierailija
12/14 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai uusissa taloissa hometta ole.

Vierailija
13/14 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt kun raskus on niin epätodennäköinen. Eli synnytyksestä 5kk, seksiä harrastettu kumin kanssa. Ikää jo lähes 40, ja raskaaksi tulemiseen meni 7kk. 

Vierailija
14/14 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusissa sitä vasta onkin. Muutettiin toukokuussa 2011 juuri valmistuneeseen kerrostaloon. Alusta asti alimmassa kerroksessa tuoksui rappukäytävässä maakellarilta. Muistaakseni heinäkuuussa tehtiin homepesu kellareihin. Heitin pois mm. homeeseen menneen rottinkikorin.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi