Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Hahaaa justiina, arvasin et liputat mun viestini. Onhan tämä nyt aiheen vierestöä täysin puhua vain Joelin tekemästä jutusta, ei koko bc:n. Siksi varmaan sen poistatit.
"Ihan itse aiheesta hieman. Olen huomannut tuosta Joelin Frozen vedosta tulleen itselleen semisti voimabiisi. Toki itse videon kera 😏 mut aina kun ahdistaa, huomaan mieleeni tulevan se ja ahdistus hieman rakoilee. Ei poistu kokonaan, mutta tulee sillee semisti rauhallisempi olo. Turvallinen olo. 🤍"
Voi onko leikkikamu hukassa? Hylkäsikö winner sinut tänne ihan yksin? Muut ovat jo lähteneet.
Jospa Winner on sen haikurunoilijan luona perehdyttämässä häntä BC:n musiikkiin?
Mitä jo se runoilija tykkääkin Vivaldista?
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi onko leikkikamu hukassa? Hylkäsikö winner sinut tänne ihan yksin? Muut ovat jo lähteneet.
Tirsk!
Ja sinä se vaan roikut ketjussa 🚩💩🍼👶👎
On sulla oikeasti surkea elämä.
Pata kattilaa soimaa. 😜
Mitäs sitä muuta näin pimeänä päivänä kuin ketjussa.
Täällä kun voi tavata kaikenlaista tirskuttajaa.
Miksi tämän 2-4 ihmisen julkisen keskustelupalstan nimessä on Blind Channel?
Noloa bändille, ettei fanipalstan fanit keskustele bändistä. Pari kielellisesti kyvytöntä kisailee hölynpolystä.
Tulipa tsekattua. Moro.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tirsk!
Pata kattilaa soimaa. 😜
No katsos kun tässä on minua kiinnostava aihe eli Blind Channelin musiikki. Sinun surkean elämäsi ainoa kiinnostava aihe olen minä. Onhan siinä vissi ero.
On siinä vissi ero. Tuliko mieleesi että ero on sinun eduksi.
Ja mulla soi taustalla klassinen.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tirsk!
Pata kattilaa soimaa. 😜
No katsos kun tässä on minua kiinnostava aihe eli Blind Channelin musiikki. Sinun surkean elämäsi ainoa kiinnostava aihe olen minä. Onhan siinä vissi ero.
Etpä ole yhtään pysynyt aiheessa, kun aina vaan hyökkäät alapeukuttajia vastaan:"ano, ano, ano, Damiano, justiina, justiina!" xD
Ikävää, että peilaat omaa surkeaa elämääsi täällä. 😜 🚩💩🍼👶👎
Vierailija kirjoitti:
Jospa Winner on sen haikurunoilijan luona perehdyttämässä häntä BC:n musiikkiin?
Mitä jo se runoilija tykkääkin Vivaldista?
Jännä et mun viestit poistuu 😁
Mä niin nään tän tilanteen. Winner ranttaa suu vaahdossa Justiinoista, lipuista ja musiikista. Runoilija vieressä yrittää käyttää kaikki lukemansa: "kymmenen vinkkiä miehen viettelyyn" niksit, mutta raukka winner ei huomaa lainkaan näitä. Toivottavasti ilta nyt ei ole päättynyt kyyneliin vaan 💦🍆
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämän 2-4 ihmisen julkisen keskustelupalstan nimessä on Blind Channel?
Noloa bändille, ettei fanipalstan fanit keskustele bändistä. Pari kielellisesti kyvytöntä kisailee hölynpolystä.
Tulipa tsekattua. Moro.
Moro vaan itsellesi. Kyllä täällä siitäkin on paljon keskusteltu. Se miksi tämä on täällä erikseen official ketjusta on pitkä juttu.
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jo se runoilija tykkääkin Vivaldista?Jännä et mun viestit poistuu 😁
Mä niin nään tän tilanteen. Winner ranttaa suu vaahdossa Justiinoista, lipuista ja musiikista. Runoilija vieressä yrittää käyttää kaikki lukemansa: "kymmenen vinkkiä miehen viettelyyn" niksit, mutta raukka winner ei huomaa lainkaan näitä. Toivottavasti ilta nyt ei ole päättynyt kyyneliin vaan 💦🍆
Kostuuko munakoiso siellä tänään? 😂
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä winner kertoo pääsikö se kostuttaan 🍆, kun se lukee tuon 😁
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla Punkulla itsellä 🍆 mielessä
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori Winner ja kumppanit.
Eihän mun pitänyt tulla ollenkaan tähän ketjuun.
Tulin lukemaan bc:stä enkä tiennyt että täällä on jotain muutakin ja kun tiedän jonkinverran Winnerin kääntöpuolesta niin tämä ano-hullutus meni mielestäni mielestni vähän ja enemmänkin överiksi.
En kyllä voi nipottaa varsinkin kun huomasin että olen ideoinut useita hänen luontokuviaan. 🥰Don't worry. Mä kyllä näytän kaikille anoille mun kääntöpuolta 🍑
Haluatko luontokuvia sieltäkin?
Kuvia?
Nyt sä kääntyilet kuin tuuliviiri.
Nimenomaan sen sun paraatipuolen olen nähnyt. Sun pimeä puolesi, mitä täältä vauvalandiasta löytyy, se on välillä pikkuisen pimeä.
Vai miten päin tämä meni?Dark side on tietysti ketjun alkuperäinen aihe ja innoittaja ja mennään siinä viitekehyksessä. Tietäisit, jos olisit ketjusta tai bändistä edes vähän kärryillä etkä pelkästään stalkkaisi minua kautta netin...
Mutta joidenkin ihmisten elämä menee ihan hukkaan mun hullutusten seuraamisessa...tätä olen ystävällisesti yrittänyt kertoa miljoonin viestein, mutta jonkun elämä on siis täysin mun kommenttien varassa 🍑👀🚩💩🍼👶👎Ei sitä tiedä mitä opin kun sun hullutuksia seurailen.
Ano väittää oppivansa, mutta kuka ano muka voi sanoa, ettå oppii, kun se voi olla joku ihan toinen ano joka sit sanoo, ettei opi, kun on eri tai ohis tai vaan vierailija.
Ei huolta! Kaikki satuolento-anot oppivat sen että sinä olet vähän pöpi-peikko ihan oikeasti.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun viettely vaatii muutakin kuin munako ison. Haikut ja klassinen ja lihapullat ja silmien ja hiusten värit on jo kokeiltu ja ano there one bites the dust aina vaan 🤭
Hetkinen!
Sinä olit mennyttä miestä ennen kuin edes tulin palstailemaan.
Siis sinä poistut, niinkö?
Parempi niin. Oot tietysti kännissä taas!
Tää ei oo mikään kilpailu. Huoh!
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiku muuten vaan on ylimääräistä energiaa käydä päivittäin juoksemassa ja tehdä vähän iltajoogaa. 😁
Blind