Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko opiskelijariennoissa käyvä 26v mies täysi kummajainen?

Vierailija
04.01.2022 |

Mietin että katsookohan nuoremmat opiskelijat kieroon, jos menen mukaan bilemeininkiin?

Kommentit (7)

1/7 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä, no eivät katso, 26-vuotiashan on mitä parhaimmassa opiskelijaelämäiässä. Sinne sekaan vaan. T: 27-vuotias opiskelija

Vierailija
2/7 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kysyt, olet outo. Joku katu-uskottava opettaja voi rauhassa olla bilettämässä mukana. 26-vuotias, joka on haikaillut 21-vuotiaan perään syksystä asti saamatta mitään aikaan, ei ole katu-uskottava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet vielä lukiossa niin kyllä katsovat kieroon. Yliopistolla ihan tavallista.

Vierailija
4/7 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mistä sen iän näkee? Minä kävin niissä vielä 29-vuotiaana ja itseä nuoremmat teinit (kertoivat ikänsä) tulivat lässyttämään että miten minun ikäinen voi jo olla yliopistossa (ennen kuin kerroin ikäni) 🙄

Vierailija
5/7 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet vielä lukiossa niin kyllä katsovat kieroon. Yliopistolla ihan tavallista.

Hah, en sentään ihan lukiossa ole

Ap

Vierailija
6/7 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Olen 35v ja ainejärjestöaktiivina eli mukana kaikessa toiminnassa eikä ole tullut mieleenkään, että ikä voisi olla esteenä.

Vierailija
7/7 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain itsetunnoton reppana miettii mitä muutkin sanovat ja ajattelevat yhtään mistään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi