Jos olis oikeen ahkera, niin kävis huomenna ennen töitä vetämässä aamulenkin..
Sitten suuntais kauppaan ja hakis vähän kananmunia, pekonia ja kahvia aamupalaksi. Pirteänä töihin! Taitaa jäädä ajatuksen asteelle. Miten jaksatte aamulenkkeillä tyhjällä mahalla? Ihan helvettiä!
Kommentit (6)
Mä olen juossut aamuisin 5-6 kilsaa jo kohta 15 vuoden ajan. Äkkiä kun sängystä nousee, venyttelee ja kipaisee lenkille niin yleensä vasta puolessa välissä on niin hereillä että muistaa edes ajatella ruokaa. :)
Et jaksa kuitenkaan läski!! Juokset sitten hakemaan kahvin ja donitsin.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 01:29"]
Mä olen juossut aamuisin 5-6 kilsaa jo kohta 15 vuoden ajan. Äkkiä kun sängystä nousee, venyttelee ja kipaisee lenkille niin yleensä vasta puolessa välissä on niin hereillä että muistaa edes ajatella ruokaa. :)
[/quote]
En tiedä mistä johtuu, mutta ne pari kertaa ku oon aamulenkin vetässy, ni jalat on painanu miljoona ja tuntui ku olis sementissä rämpinyt. Illalla ei oo samaa ongelmaa, vaan askel on silloin tosi keveä ja voisin juosta vaikka kuinka kauan. Nostan kyllä hattua siis sulle!
t. ap
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 01:34"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 01:29"]
[/quote]
En tiedä mistä johtuu, mutta ne pari kertaa ku oon aamulenkin vetässy, ni jalat on painanu miljoona ja tuntui ku olis sementissä rämpinyt. Illalla ei oo samaa ongelmaa, vaan askel on silloin tosi keveä ja voisin juosta vaikka kuinka kauan. Nostan kyllä hattua siis sulle!
t. ap
[/quote]
Luulen että on ihan tottumiskysymys. :) Muistan että alussa oli juuri sellainen olo että meno ei etene, mutta kun sen kilsa-pari oli saanut rämmittyä viikon verran niin aamu aamulta juoksu alkoi tuntui helpommalta. Kyllä se siitä lähtee, aloitat vain lyhyillä lenkeillä ja kuuntelet kroppaasi. Kohta oletkin sitten niin koukussa aamujuoksenteluun että lomallakin pitää päästä kirmaamaan ennen aamiaista. :)
No huh huh! En todellakaan ala vapaaehtoisesti heräämään 4 yöllä sen takia et ehtisin ennen töitä lenkille, ihan sairasta.
Et jaksanu haha