Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahden viikon työmatka-paljonko pakkaat vaatteita?

Vierailija
23.04.2015 |

montako alaosaa, monetko kengät?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti siitä mihin menen, minkälainen työ, mitä teen, ja voiko siellä pesettää vaatteita.

Vierailija
2/13 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen menossa isohkoon eurooppalaiseen kaupunkiin, toimin asiantuntijatehtävissä siisteissä sisätiloissa. Tapaan ihmisiä, esiinnyn julkisesti pari kertaa. Kai joka paikasssa VOI pestä tai pesettää vaatteita, mutta kuinka paljon aikaa siihen on, tai mitä se maksaa esim hotellissa, on eri juttu. Mulla on kyllä self catering asunto, mutta pesukonetta ei luvata. Mut kysymys konkretisoituukin oikeastaan siihen, että pesettääkö vai pakkaako.

SE pesettäminen ja peseminen vie aikaa, eikä sitä välttämättä ole. Toisaalta lentokentällä olisi kiva pärjätä käsimatkatavaralla, kun hihnoiltaodotteluun menee aikaa. Kolmannelta kannalta käsimatkatavaraan ei läppärin padin, puhelinten ja johtojen lisäksi ihan hirveästi tavaraa mahdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin pari mekkoa jotka käy sekä päivään että iltaan. Muutaman alaosan, ja paitoja niin, että olisi uusi paita n. joka toinen päivä. Lisäksi jotain iltaan sopivaa vielä jos sellaista paljon on. Kenkiä ehkä kolmet. Riippuu siitä kuinka hikoilevaa sorttia olet yms, mutta yleensä sama paita menee ainakin itsellä n. kolme kertaa ennen pesua.

Vierailija
4/13 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaan aina korkeintaan kolme vaatekertaa matkan pituudesta riippumatta, ja matkustan aina käsimatkatavaroilla. Vaatekerrat valitsen niin, että niitä voi yhdistellä vapaasti. Kenkiä otan mukaan yhteensä kaksi paria, joista kevyemmät pakkaan laukkuun. Koskaan ei ole puuttunut mitään, ja aina olen paikalla olijoista parhaiten pukeutuneiden joukossa.

Vierailija
5/13 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli viitonen pesee vaatteita? 

Itse en voi käyttää samaa aluspaitaa välttämättä edes kahta päivää. 

Vierailija
6/13 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

heii, pistä työmatkakuluiks kun ostat kuteita, jos firma ei maksa hotellia jossa olisi pesetysmahdollisuus. :D 

Vierailija
7/13 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:42"]

[/quote]

Pesen ja pesetän tarpeen mukaan. Kevyesti matkustaminen on mahtavaa. -5

Vierailija
8/13 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:47"]

heii, pistä työmatkakuluiks kun ostat kuteita, jos firma ei maksa hotellia jossa olisi pesetysmahdollisuus. :D 

[/quote]

Hah, oon valtiolla töissä. Ei menis tuollainen kulu läpi, enkä muuten voisi laskuttaa sitä hotellin pesulalaskuakaan, vaan omasta pussista menee. Meille ei makseta edes aamiaista, jos hotellissaa on vaihtoehtona huone ilmlan aamiaista.

Vierailija
9/13 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:50"]

[/quote]

[/quote]

mistä sä löydät aikaa jollain työmatkalla istua pesulassa odottelemassa rummun pyörintää?

Vierailija
10/13 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:56"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:50"]

[/quote]

[/quote]

mistä sä löydät aikaa jollain työmatkalla istua pesulassa odottelemassa rummun pyörintää?

[/quote]

Huonepalveluun kun jättää pyykit, saa seuraavana päivää puhtaina ja silitettyinä takaisin. Tuon palvelun kun saisi kotiinkin... -5

Vierailija
11/13 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuijaa. Enpäs tiennytkään ja onpas jännä. No kai sentää valtio kustantaa suuremman matkalaukun jotta saa lisää vaatteita mukaan? Ei olisi edustavaa jos joutuu kulkemaan sinapit rinnuksilla. 

T. 7

Vierailija
12/13 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla joku oli menossa perheensä kanssa hotelliin ja kyseli, mitä pitäisi pakata mukaan. Miten jengi on näin avuotonta, ettei tiedä minkä verran pakata vaatetta reissuun mukaan?! Matkustelu kai lisäntyy koko ajan, ei ap:kaan ekaa kertaa varmaan ole työmatkalle lähdössä. Mistä tämä tällainen kertoo?

Vierailija
13/13 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoittaneelle se kertoo siitä että on muitakin jotka eivät ole Helsinkiä etelämpänä käyneet virallisissa ja edustusluontoisissa tehtävissä. Jos kohta joutuisin yllättävään ulkomaanmatkaan työni puolesta lähitulevaisuudessa, luultavasti kirjoittelisin palstalle vastaavia kysymyksiä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi