Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perintöprinsessa Emmi Suuronen ei ole kuin muut naiset

Vierailija
04.01.2022 |

Hän työskentelee raksalla. Oih ja voih, kun tulee ihmettelyjä siitä, että noin KAUNIS nuori nainen on raksalla rakennusmestarina töissä, ja ohhoh kun on miesvaltaisella alalla työssä, ja voi ihmettä, kun heittää perinteiset käsitykset romukoppaan. Ja kyllä Emmille pitäisi koko ajan tulla raksalla juttelemaan siitä, että oi että kun oot missi!

Ei ole Emmi kuin muut naiset, wow! Mutta kyllä jaksaa tauotta ihailla itseään. Ja tuoda esiin sitä, että muidenkin pitäisi. Emmi on esikuva! XD

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se jaksaa jankuttaa ihan kuin olisi eka työssäkäyvä nainen ihmiskunnan historiassa. Toinen "meriittinsä" on se, että sillä on lihava mies. Kellään muulla ei ole koskaan ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei voittanut. Unkurikin oli parempi missi :D

Vierailija
4/11 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan kiva, että missillä on ”oikea” työ. Oliko hän rakennusinsinööri? Ei se ole fyysisesti raskasta työtä.

Vierailija
5/11 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missejä on niin paljon, että niiden pitää personoitua. Kaikki niistä haluavat kuitenkin tehdä juonto- ja tv-töitä. Kilpailu on kovaa.

Vierailija
6/11 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen itse, että kauneus on katoavaista. Jokainen vanhenee. Joidenkin kasvonpiirteet muuttuvat hälyttävästi, kun ikää tulee vähänkin lisää. Mitään ei kannata laskea siis kauneuden varaan tai pitää sitä lippuna yhtään mihinkään tai, että se olisi jokin etuoikeus.

Eikä mikään ole ikuista. Ei huipulla oleminen. ”Olla tähti”. Se on vain pieni silmänräpäys.

90-luvulla missikisoissa oli vielä jotakin järkeä. Luonnonkauniita naisia. Heissä oli herkkyyttä ja aitoutta. Sitä tarvittaisiin maailmaan lisää juuri näinä aikoina. En muista viime vuosien missien nimiä tai miltä he näyttivät, koska samaa massaa kaikki, samoilla tavoitteilla.

Mikä on näiden missikisojen tulevaisuus?

Vierailija
7/11 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on ongelma, muiden mollaaminen ei auta 😌

Vierailija
8/11 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkö?

https://www.como.fi/uutiset/miss-suomen-perintoprinsessa-emmi-narkastyi…

Omituisen, mutta samalla nykytyrkyksi tyypillisen näköinen.

Vierailija
9/11 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen työskennellyt miesvaltaisella alalla 15 vuotta. Mutta en näytä missiltä, niin varmaan siksi se ei ole niin ihmeellistä. Äitini teki sähköasennushommia, auton renkaat vaihdettiin itse kotona. En muista että kukaan olisi ihmetellyt.

Vierailija
10/11 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen työskennellyt miesvaltaisella alalla 15 vuotta. Mutta en näytä missiltä, niin varmaan siksi se ei ole niin ihmeellistä. Äitini teki sähköasennushommia, auton renkaat vaihdettiin itse kotona. En muista että kukaan olisi ihmetellyt.

Meilläkin on töissä ihmisiä, jotka nyt vaan sattuu olemaan sukupuoleltaan joko miehiä tai naisia.

Vierailija
11/11 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Emmi mitä menit tekemään!

https://www.seiska.fi/kotimaa/emmi-suuronen-julkaisi-kuvan-laihtumisens…

Laiha On rumaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme