Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys vapaa-ajan vietosta.

Vierailija
23.04.2015 |

Mitä ihmiset noin niinkuin yleensä tekee? Vapaa ajalla siis? Etenkin jos on köyhä ja yksinäinen kuten minä. Kuolen tänäänkin tylsyyteen. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ruokaa pitkällä kaavalla tai ota eväät ja mene paistamaan makkaraa. Treenaa Youtuben kuntovideoiden tahtiin, tee pedikyyri+manikyyri+naamio jne. eli tuhkimokäsittely itsellesi, harjoita englanntiasi juttelemalla Omeglessa, kirjoita haiku, mene taidemuseoon, mene uimaan ja ui vähintään 500 metriä, leivo croisantteja ja kutsu naapuri kylään....

Tuossa pari ideaa.

Vierailija
2/22 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä teen näitä: opiskelen kieliä, käyn kuntosalilla, luen kirjoja, katson leffoja ja sarjoja, haaveilen.
Tosin mulla ei vapaa-aikaa arki-iltaisin ole kuin 4-5 tuntia ja siinä pitää vielä ruokaa laittaa ym joten ei sitä ehdi juuri tylsistyä.
Kansalais-/työväenopistolla on kivoja edullisia kursseja, ja joskus on lyhytkursseja vielä näin keväälläkin joten kannattaa tarkistaa tarjonta. Ka jos olet työtön, saat (ainakin täällä meillä saa) kurssimaksuista alennusta.
Nyt keväällä on hyvä aika opetella vaikka punomaan pajukori, tehdä ensi talveksi villasukkia, vaihtaa verhot....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 15:46"]

Roikun av-palstalla tietenkin!

Lisäksi luen kirjoja, katson elokuvia ja tv-sarjoja, teen käsitöitä, soitan pianoa, laulan, kokoan palapelejä, surffailen netissä ja pelaan tietokonepelejä.

[/quote]

Laulamisesta pidän minäkin mutta olen arka kun kerrostalossa asutaan ettei naapureita häiritse mun mölyt (johtuu oikeesti siitä että tykännyt jo pienestä laulaa mutta kotona ei annettu ja lannistettiin ja itsetunto muutenkin kaikinpuolin romutettiin jo lapsesta lähtien.) taidan ostaa pari palapeliä tänään! Mitä tietokonepelejä tykkäät pelata? -ap.

Vierailija
4/22 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:05"]

Tee ruokaa pitkällä kaavalla tai ota eväät ja mene paistamaan makkaraa. Treenaa Youtuben kuntovideoiden tahtiin, tee pedikyyri+manikyyri+naamio jne. eli tuhkimokäsittely itsellesi, harjoita englanntiasi juttelemalla Omeglessa, kirjoita haiku, mene taidemuseoon, mene uimaan ja ui vähintään 500 metriä, leivo croisantteja ja kutsu naapuri kylään.... Tuossa pari ideaa.

[/quote]

Kiitos, mielenkiintoisia uusia ideoita! Voisin opetella tuota kokkaamista kyllä ja leipomista. Naapureihini en olekaan vielä tutustunut. Englannin harjoittaminen on hyvinkin käytännöllistä! -ap.

Vierailija
5/22 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun ulkona eli kävelen, juoksen tai pyöräilen.

Vierailija
6/22 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:11"]

No minä teen näitä: opiskelen kieliä, käyn kuntosalilla, luen kirjoja, katson leffoja ja sarjoja, haaveilen. Tosin mulla ei vapaa-aikaa arki-iltaisin ole kuin 4-5 tuntia ja siinä pitää vielä ruokaa laittaa ym joten ei sitä ehdi juuri tylsistyä. Kansalais-/työväenopistolla on kivoja edullisia kursseja, ja joskus on lyhytkursseja vielä näin keväälläkin joten kannattaa tarkistaa tarjonta. Ka jos olet työtön, saat (ainakin täällä meillä saa) kurssimaksuista alennusta. Nyt keväällä on hyvä aika opetella vaikka punomaan pajukori, tehdä ensi talveksi villasukkia, vaihtaa verhot....

[/quote]

Tässäkin kivoja ideoita, kiitos. Työttömänä olen tällä hetkellä. Millään kursseilla en ole koskaan käynyt joten taidan tsekata myös tuon tarjonnan. -ap.

Vierailija
7/22 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:20"]

Liikun ulkona eli kävelen, juoksen tai pyöräilen.

[/quote]

Ulkona liikkuminen on terveellistä. Myönnän että tulee vähän turhan paljon toisinaan pysyttyä sisällä. Pyörää ei ole mutta niitä saisi aika edullisesti käytettyinä, juoksemista voisin ruveta harrastamaan myös. Tulikin tässä mieleen myös rullaluistelu, en ole koskaan rullaluistellut! -ap.

Vierailija
8/22 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 15:41"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 15:37"]

Soittelen

[/quote]

Kitaraa ja pianoa

jotain instrumenttia vai puhelimella? -ap.

[/quote]

Vierailija
9/22 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katon animee ja roikun netissä. Nyt keräilen tästä ketjusta itellekin vinkkejä, koska pitkäveteistähän tämä pidemmän päälle on...

Vierailija
10/22 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina kaikenlaisia projekteja meneillään. Tällä hetkellä opetan itseäni kuvaamaan lyhyitä dokumentaarisia videoita, leipomaan leipää ja tuntemaan Japanin historiaa. Maailma on täynnä kaikkea mielenkiintoista. Ei tästä saa ihmiselämän aikana koettua kuin pintaraapaisun.

Vierailija
11/22 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:14"]

Mulla on aina kaikenlaisia projekteja meneillään. Tällä hetkellä opetan itseäni kuvaamaan lyhyitä dokumentaarisia videoita, leipomaan leipää ja tuntemaan Japanin historiaa. Maailma on täynnä kaikkea mielenkiintoista. Ei tästä saa ihmiselämän aikana koettua kuin pintaraapaisun.

[/quote]

Sanopa muuta!

Vierailija
12/22 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joogaan, leivon, herkuttelen leipomuksillani, katson netistä lempisarjoja, teen käsitöitä lahjoiksi (nyt on meneillään peitto anopille), tuijotan seinää, siivoan, luuhaan av:lla...

Vierailija
13/22 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kanssa köyhä. Käyn parilla kansalaisopiston kurssilla, luen, askartelen ja surffailen netissä. Luonnossa tykkään liikkua, se on edullista ja rentouttavaa. Ja kavereilla kyläilen ja kutsun kylään. Vapaaehtoistyö on harkinnassa, siitä saa kuulemma sisältöä elämään?

Vierailija
14/22 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan pasianssia.

Vierailija
15/22 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittelen

Vierailija
16/22 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee kirjastoon, lueskele siellä kirjoja ja lainaa kotiinkin luettavaa. Katsele sarjoja ja leffoja. Lähde kävelylle luontoon. Noita mä teen silloin kun oon yksin, on tylsää ja tarve saada ajatukset johonkin muualle. Kauppaan tai kirpparille voi myös mennä kiertelemään.

Vierailija
17/22 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 15:36"]

Pelaan pasianssia.

[/quote]

Olen tätä tehnyt välillä, yleensä kyllästyn pian. Luen myös kirjoja ja käyn kirjastossa mutta ei se aina huvita. Lenkkeilen myös mutta tänään ei ole sekään kiinnostanut. Mitäs muuta teet kun pelaat pasianssia? Jotkut varmaan katselee netflixistä sarjoja ja leffoja paljon. -ap

Vierailija
18/22 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 15:37"]

Soittelen

[/quote]

jotain instrumenttia vai puhelimella? -ap.

Vierailija
19/22 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 15:38"]

Mee kirjastoon, lueskele siellä kirjoja ja lainaa kotiinkin luettavaa. Katsele sarjoja ja leffoja. Lähde kävelylle luontoon. Noita mä teen silloin kun oon yksin, on tylsää ja tarve saada ajatukset johonkin muualle. Kauppaan tai kirpparille voi myös mennä kiertelemään.

[/quote]

Joo, ehkä mä taidan mennä luontopolulle ja kirppareille kiertämään ainakin tänään. -ap. 

Vierailija
20/22 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 15:42"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 15:38"]

[/quote]

Joo, ehkä mä taidan mennä luontopolulle ja kirppareille kiertämään ainakin tänään. -ap. 

[/quote]

Mene, ja yritä ottaa kuva linnusta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi