Miksi karvaiset naiset riehuvat karvojen puolesta?
Kommentit (11)
En ymmärrä itsekkään.. varmaan kateellisia kun eivät itse jaksa huolehtia itsestään
Miksi posliinit riehuvat itse? Ja miksi helvetissä pitää tulla näitä kommentteja, eivät jaksa huolehtia itsestään. Se, että itse on mieltynyt johonkin malliin, ei tarkoita sitä, että toisen valinta on yhtään sen huonompi tsi epähygienisempi.
terv. poslari, jonka ei tarvitse karvoistaan huolehtia. Ne kun sokeroidaan kerran kuussa.
ja ymmärrän niitä, joille tämä ei ole vaihtoehto, kaikki muut karvanpoistotavat aiheuttavat hillittömät näpyt ja kutinan
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 17:07"]Miksi posliinit riehuvat itse? Ja miksi helvetissä pitää tulla näitä kommentteja, eivät jaksa huolehtia itsestään. Se, että itse on mieltynyt johonkin malliin, ei tarkoita sitä, että toisen valinta on yhtään sen huonompi tsi epähygienisempi.
terv. poslari, jonka ei tarvitse karvoistaan huolehtia. Ne kun sokeroidaan kerran kuussa.
ja ymmärrän niitä, joille tämä ei ole vaihtoehto, kaikki muut karvanpoistotavat aiheuttavat hillittömät näpyt ja kutinan
[/quote] Enemmän nuo karvamättäät riehuu mitä olen seurannut.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 17:07"]Miksi posliinit riehuvat itse? Ja miksi helvetissä pitää tulla näitä kommentteja, eivät jaksa huolehtia itsestään. Se, että itse on mieltynyt johonkin malliin, ei tarkoita sitä, että toisen valinta on yhtään sen huonompi tsi epähygienisempi.
[/quote]
ihan yhtä paljon riuhuu posliinit. Tässäkin ketjussa rumaa kieltä on käyttänyt vain posliinit. Niin sinäkin.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 17:07"]Miksi posliinit riehuvat itse? Ja miksi helvetissä pitää tulla näitä kommentteja, eivät jaksa huolehtia itsestään. Se, että itse on mieltynyt johonkin malliin, ei tarkoita sitä, että toisen valinta on yhtään sen huonompi tsi epähygienisempi.
[/quote]
ihan yhtä paljon riuhuu posliinit. Tässäkin ketjussa rumaa kieltä on käyttänyt vain posliinit. Niin sinäkin.
[/quote] Sitä saa mitä tilaa.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 15:27"]
Miksi toisen posliini saa veren kiehumaan?
[/quote]
Karvat ovat luonnollista ja posliini luonnotonta. Enemmän tuntuu olevan näitä karvattomia riehujia palstat täynnä.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 17:07"]Miksi posliinit riehuvat itse? Ja miksi helvetissä pitää tulla näitä kommentteja, eivät jaksa huolehtia itsestään. Se, että itse on mieltynyt johonkin malliin, ei tarkoita sitä, että toisen valinta on yhtään sen huonompi tsi epähygienisempi.
[/quote]
[/quote]
Kuka teki aloituksen? Kuka on kiinnostunut toisten karvoista?
Mulla on ihan helvetin karvanen pillu tällä hetkellä. En ole harrastanut seksiä pariin kuukauteen, ja kun säännöllistä seksiä ei ole saatavilla en rääkkää alapääni herkkää ihoa turhaan. Sitten kun tiedän saavani seksiä niin karvat pois tai kiitorata :)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 15:27"]
Miksi toisen posliini saa veren kiehumaan?
[/quote]
Karvat ovat luonnollista ja posliini luonnotonta. Enemmän tuntuu olevan näitä karvattomia riehujia palstat täynnä.
[/quote] Mitäs ne posliinin dissaus ketjut sitten ovat? Joka viikko esim. Aatami etsii Eevaa aikana tulee kommenttia miksi ei ole karvoja ja hyi broileri sitä ja tätä.
Miksei minun elämäni naisilla ole karvapimppiä, vaan kaikilla nypitty broileri :(
Up