Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskauspahoinvointiin apua homeopatiasta?

Vierailija
23.04.2015 |

Onko kukaan kokeillut raskauspahoinvointiin homeopatiaa? Kärsin todella pahasta pahoinvoinnista, pahoinvointirannekkeista eikä akupunktiosta ollut apua.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/13 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeopatia, esirukous, manaus, neulojen pisteleminen näköisnukkeen, kätten päälle paneminen. Kaikilla sama teho.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 15:26"]

Onko kukaan kokeillut raskauspahoinvointiin homeopatiaa? Kärsin todella pahasta pahoinvoinnista, pahoinvointirannekkeista eikä akupunktiosta ollut apua.

[/quote]

Et sitten ole tajunnut vieläkään että homeopatia on huuhaata?

Jos et niin laita tililleni 5000€ niin kaukoparannan sinut.

Vierailija
4/13 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhaata tai ei, itse olen saanut homeopatiasta apua moneen vaivaan! Siitepölyallergiaan, matkapahoinvointiin (merisairauteen).

Vierailija
5/13 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä olekaan apua, eikä homeopatiastakaan, ne ovat kaikki puhdasta huuhaata.

Vierailija
6/13 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeopatia = vedellä laimennettua, ravistettua vettä. Säästä rahasi äläkä ainakaan huuhaa-"hoitoja" ryhdy kokeilemaan.

Vierailija
7/13 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtis kokeilemaan raskausaikana. Osa käytetyistä aineista on myrkyllisiä ja en tosiaan uskaltaisi raskausaikana lähteä testaamaan.

Vierailija
8/13 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan kokeilla, mutta keskustelisin kyllä ensin lääkärin kanssa. Mutta eikö homeopaattisissa valmisteissa niitä vaikuttavia ainesosia ole todella vähän (tähän "laimentamiseen" perustuu), joten tuskin haittaakaan on?

Vierailija
9/13 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, ettei akupunktio kohdallasi toiminut. Minulla oksentelu jäi akupunktion jälkeen kokonaan pois (sitä ennen oksensin 5-10 krt. päivässä).

Vierailija
10/13 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy katsomassa lopujo.fi, siellä kerrotaan mikä auttaa tai auttaako mikään.

Vierailija
11/13 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 19:49"]Käy katsomassa lopujo.fi, siellä kerrotaan mikä auttaa tai auttaako mikään.
[/quote]

Ja on ihan tieteellisesti tutkittua tietoa.

Vierailija
12/13 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 08:31"]

Huuhaata tai ei, itse olen saanut homeopatiasta apua moneen vaivaan! Siitepölyallergiaan, matkapahoinvointiin (merisairauteen).

[/quote]

Siinä tapauksessa olet saanut apua moneen vaivaan ihan tavallisesta vedestä. Sillä sitähän homeopaattinen "lääke" on. Saisit sitä lääkettä vaivaasi ihan kraanastakin.

Vierailija
13/13 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä luulet, voisko tosiaan aine jota ei ole edes pisaraa pullollisessa auttaa pahoinvointiin?

no ei voi.

Mun isotätini oli huuhaaheppujen kultakaivos; milloin osti intiaanisokeria sun muuta sadoilla euroilla. Ja kun mä kärsin kammottavasta raskauspahoinvoinnista, tuputti troppejaan mullekin. Avasin pullon ja se haisi vain ja ainoastaan koskenkorvalle.

Eli kipaise viinakaapilla ja nuuhkaise viinapulloa. Jos alkaa olo helpottamaan, niin sitte kannattaa maksaa ittsensä kipeäksi homeopaatillekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä