Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks narsisti ei ymmärrä, että itse aiheuttavat kaikki paskamyrskyt omaan elämään?

Vierailija
03.01.2022 |

On huomattu, että narsisti ei voi ikinä mennä eteenpäin ja aina vain lisää paskamyrksyä aiheuttanut itselle. Eikö ne aivot vain ymmärrä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se draama on niitten huume ikään kuin. Eivät varmaan tunne olevansa elossa ilman huumettaan.

Vierailija
2/4 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli narsisti selittämään kuinka MINÄ haluan aina niin paljon draamaa.

Päinvastoin! Mua tasaisempaa ihmistä saa hakea, välttelen kaikkia konflikteja ja haluan elää ihan tasapaksua arkea. Ei tuntenut mua ollenkaan vaikka oli exä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli narsisti selittämään kuinka MINÄ haluan aina niin paljon draamaa.

Päinvastoin! Mua tasaisempaa ihmistä saa hakea, välttelen kaikkia konflikteja ja haluan elää ihan tasapaksua arkea. Ei tuntenut mua ollenkaan vaikka oli exä.

Jotkut suuttuu just siitä, jos ihminen välttelee konfliktia

Vierailija
4/4 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheskään kaikki narsistit eivät ole pahoja. Ne ovat sairaita. Narsismilla on monia piirteitä ja ne voivat olla läheisriippuvuutta, sairaalloista mustasukkaisuutta, sadismia ja masokismia ym. sekaisin. Osa on selvästi rahan perässä ja osa haluaa valtaa ja huomiota. Osa voi haluta ihan sääliäkin ja oireilevat jos jonkinlaista sairautta. Useasti on myös maanis-depressiivisen taudin vaiheita, jopa vainoharhoja etenkin mustasukkaisuudessa. Näillä nämä vaan menevät överiksi ja muut kärsivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän