Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkoi itkettämään maailman lasten kohtalot

Vierailija
23.04.2015 |

Varsinkin Bulgarian lastenkotien vammaiset lapset :(

Nyyh. Haluaisin oman vauvan jota hoitaa ja paijata. Poika on jo niin iso, ettei se oikein malttaisi olla jatkuvasti mun paijattavana :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit aina ostaa kulkukoiran Romaniasta ja paijata sitä.

Vierailija
2/9 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli maailma on täynnä hylättyjä lapsia ja sä itket sitä ja haluat lisää lapsia maailmaan... ei logiikkaa, adoptio mielummin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä maailma sisältää niin paljon itkemisen aihetta ja kurjuutta että hulluksi tulee jos niitä jatkuvasti miettii.

Vierailija
4/9 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä koskaan tulis saamaan adoptiolasta näillä tuloilla... 

Enkä mä tuota vauvaakaan voi hankkia :( Että turhaan siellä huolestuitte.

Vierailija
5/9 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapallolla on n 4 000 000 000 ihmistä liikaa. Eläinmaailmassa nopeat syö hitaat ja vahvimmat yksilot jäävät eloon ja sukua jatkamaan, karua mutta se on luonnon laki. Ihminen kuluttaa maapallon varat loppuun sumeilematta ja hukkuu omaan paskaansa vääjäämättömästi...hyvä niin. Maailman menossa ei ole ollut järkeä enään vuosikymmeniin....

Vierailija
6/9 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 14:28"]

Maapallolla on n 4 000 000 000 ihmistä liikaa. Eläinmaailmassa nopeat syö hitaat ja vahvimmat yksilot jäävät eloon ja sukua jatkamaan, karua mutta se on luonnon laki. Ihminen kuluttaa maapallon varat loppuun sumeilematta ja hukkuu omaan paskaansa vääjäämättömästi...hyvä niin. Maailman menossa ei ole ollut järkeä enään vuosikymmeniin....

[/quote]

Oletko nähnyt niitä ohjelmia niistä itäeuroopan lastenkodeista? Ei se ole oikein, että pienet viattomat lapset kituvat ja kuolevat. Ei maailman väestöongelma ole heidän vika. Mene itsekkääseesi itseesi ja tukehdu makkaaraasi.

Vierailija
7/9 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 14:28"]

[/quote]

Oletko nähnyt niitä ohjelmia niistä itäeuroopan lastenkodeista? Ei se ole oikein, että pienet viattomat lapset kituvat ja kuolevat. Ei maailman väestöongelma ole heidän vika. Mene itsekkääseesi itseesi ja tukehdu makkaaraasi.
[/quote]

En ole, eikä kiinnosta pätkääkään. Hyvä esimerkki ihmisen typeryydestä. Kuka lie heidät synnyttänyt ja jättänyt omanonnensa nojaan, käänny heidän puoleensa, minulla wi sen asian kanssa ole mitään tekemistä. Lasten tekoa pitäsi alkaa rajoittamaan rajusti ja mieluummun jo eilen...

Vierailija
8/9 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 14:22"]

Eli maailma on täynnä hylättyjä lapsia ja sä itket sitä ja haluat lisää lapsia maailmaan... ei logiikkaa, adoptio mielummin

[/quote]

Jos edes saisi adoptoida. Itse en ole siihen kelpoinen koska taustalla on mm. mielenterveysongelmia. Vuosia niistäkin aikaa mutta vaikuttavat silti adoptiossa.

9/9 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monta kertaa saanut itkukohtauksia, kun olen miettinyt lapsien (ja aikuistenkin) pahimpia mahdollisia kohtaloita. Ihminen on julma ja maapallo on paha paikka.