Blogilista lopettaa
Voi harmi! Ainoa paikka, jota kautta oon seurannut blogeja, koska mielestäni selkein. No, pitänee siirtyä Blogloviniin tms. Tylsää silti :( " TIEDOTE: Blogilista.fi-palvelu lopettaa toimintansa maanantaina 1.6.2015. Tämän jälkeen palveluun ei ole enää pääsyä. Blogilista.fi listaa suomalaisia blogeja RSS-syötteiden avulla. Yksittäiset blogit ja niiden kirjoitukset sijaitsevat käyttäjien hallinnoimilla blogialustoilla (esim. Blogger, Wordpress jne.). Blogilista.fi:n lakkauttaminen ei siten vaikuta yksittäisten blogien olemassaoloon. Kiitos kaikille käyttäjille kuluneista vuosista ja antoisia bloggaushetkiä! Blogilistan ylläpito"
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 22:12"]
No eikös nyt ole käytettävissä samanlainen sivusto nimeltä blogipolku.
">Siitä vähän mainitsin myös omassa blogissanikin Ihan toimivalta tuntui näin nopeasti kokeiltuna. Toki siellä ei vielä niin laajaa blogivalikoimaa ole, mutta eiköhän se pikku hiljaa kartu.
[/quote]
Joku on jo perustanut. Hyvä asia! =)
Mikä taho sen uuden oikein omistaa?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 16:16"]Eiköhän joku nörtti pian uuden vastaavan palvelun aikaiseksi saa.
[/quote] et taida tietää paljoa koodaamisesta, visuaalisen puolen suunnittelusta tai ylipäätään yritysmaailmasta. Kuka tahansa"nörtti" ei sellaista ihan helposti rakenna. Ainakaan että siinä olisi järkeä. Ilmaiseksiko joku käyttäisi viikkoja aikaa ellei kuukausia ja sitten maksaisi ylläpidosta ja ylläpitäis koko ajan? Ei siis riitä edes koodit jos niitäkää osaa.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 22:12"]
">Siitä vähän mainitsin myös omassa blogissanikin Ihan toimivalta tuntui näin nopeasti kokeiltuna. Toki siellä ei vielä niin laajaa blogivalikoimaa ole, mutta eiköhän se pikku hiljaa kartu.
[/quote]
Näyttäisi kasvavan koko ajan. :)
Minäkin olen käyttänyt Blogilistaa, koska se on tuntunut helpoimmalta. Lopettaminen siis harmittaa.
Olen sattumoisin juuri tänään sairauslomalla eikä täällä sängyn pohjalla ole juuri muuta tekemistä kuin surffata netissä, joten tein Blogloviniin tunnukset ja klikkailin suosikkiblogini sinne. Oli muuten nopeampi homma kuin etukäteen arvelin. Kaipa tuohon Bloglovininkiin tottuu, ja onhan siinä sellaisiakin ominaisuuksia, joita Blogilistassa ei ole mutta jotka vaikuttavat ihan käteviltä.
Onko muita vastaavia kuin Bloglovin?
bloglovin on mun mielestä kyllä paljon huonompi! tosi kurjaa kun blogilista lopettaa! :(
Eiköhän joku nörtti pian uuden vastaavan palvelun aikaiseksi saa.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 15:48"]
Onko muita vastaavia kuin Bloglovin?
[/quote]Feedly. Blogloviniin ei saa kaikkea mitä haluan, ei kyllä Feedlyynkään mutta suurimman osan. Näppärä sovellus toimii ainakin Androidissa.