Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen suunnitellut erään tuotteen hankkimista ja puhunut ja googlaillut sitä, puhelin ja tietokone täyttyivät tuotteen mainostuksesta, kun lopulta tilasin tuotteen mainostus loppui välittömästi

Vierailija
03.01.2022 |

Siskolleni kerroin puhelimessa tilanneeni tuotteen ja tilasin sen maksukortilla puhelimella, mainostus loppui heti ja alkoi tulla satunnaisia mainoksia.
Facessa en ole joten vakoilu tapahtui muilla keinoin, muuten en tätä enää ymmärrä!
Miten tuo mainostuksen loppuminen saattoi tapahtua?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google vakoilee. Ei tarvi edes puhua puhelua. Riittää kun puhuu puhelin vieressä niin alkaa tulemaan aiheesta videosuosituksia esim. Youtubeen.

Vierailija
2/3 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna huomannut kahdessa esimerkissä. Perheemme hankki autoa ja tuli jatkuvaa automainosta kaikkiin laitteisiin. Kun teimme autokaupan loppui autojen mainostus ja alkoi tulla mainoksia autohuoltamoilta ja huoltoasemilla, katsastuksesta ja muusta.

Esimerkki 2: suunnittelimme lomaa, valtava mainostus tästä lomakohteessa, miehelle erityyppisiä mainoksia samasta kohteesta, lapsille mainoksia alueen lapsia kiinnostavista asioista ja minulle naisnäkökulmaa ja kaikille hotelleja, hotelleja hotelleja. Kun matka oli maksettu alkoi tulla mainoksia itse matkustukseata, lentokenttien palveluista, matkalaukuista yms, selkeästi mainokset muuttuivat kun matka oli maksettu.

Ihan kamalaa. Esimerkiksi m a a h a n m u u t o s t a ei uskalla puhua tietokoneiden ja matkapuhelimien lähellä, niillä oikeasti vakoillaan ihmisiä (mm esimerkkinä asian haittapuolena, linnaanhan mekin mielipiteiden vuoksi vasemmistosuomessa joutuisimme- meillä kuitenkin tyttölapsikin!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä päinvastoin ihmettelen, miten huonosti minua seurataan. Aina mainostetaan sellaista, mitä ostin jo. Esim. Toyotaa 🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme