Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Krista Kosonen: Vaalitulos ei edusta..

Vierailija
22.04.2015 |

... minun Suomeani, en tunne ketään perussuomalaisia äänestänyttä

hoh hoijaa.

Nyt kyllä Krista vaikuttuu aikas ahdas mieliseltä ja leimaavasti puhuu. Ihme maailman lopun maalailua. Ja kuinka monen ystävän, tuttavan, sukulaisen äänestämän puolueen tiedätte. Itse tiedän neljän, enkä utele toisten äänestämisiä, kunnioitan vaalisalaisuutta. Tietty tämänkin palstan mukaan moni ps kannattaja ei kehdannut kertoa sitä tuttavilleen, aika huonot piirit noilla kun eivät siedä eriäviä mielipiteitä.

http://www.hs.fi/kulttuuri/a1429497014699?ref=hs-art-artikkeli

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kehtaavat nostaa itseään muiden yläpuolelle, hyi yököttää ihan.

http://www.hs.fi/kulttuuri/a1429500126772?ref=hs-art-artikkeli

Perussuomalaisten rynnistys toiseksi suurimmaksi puolueeksi keskustan ja kokoomuksen väliin osoittaa Suomen jakaantuneen kahtia, sanoo kirjailija-ohjaaja Pirkko Saisio.

"Minusta tuntuu, että vihreät ja vasemmisto jakavat keskenään älymystön, kulttuuriväen, tutkijat ja yliopistoväen", hän sanoo.

Vierailija
2/19 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on selkeästi persu yhdyssanavirheistä päätellen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 22:04"]AP on selkeästi persu yhdyssanavirheistä päätellen
[/quote] Sinä olet selkeästi vastenmielinen tuosta persuvihasta päätellen.

Vierailija
4/19 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että miten nautin kun noiden teatterinuorten ja muiden hörhöjen maailmaa hieman ravistellaan :D

Tekee hyvää olla tietoinen siitä, että ihmiset ajattelevat asioista eri tavoin. Omassa pienessä kuplassa elämällä tulee helposti sokeaksi sille, että maailmassa on seitsemän miljardia ihmistä ja Suomessakin melkein kuusi miljoonaa. Kyllä tuollaiseen porukkaan jo näkökulmia mahtuu. 

Vierailija
5/19 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielinen tyyppi. Kaikki sen "näyttelemiset" perustuu "mille mä näytän, mille mä nyt näytän, olenko mä kaunis, enkö olekin"- asenteeseen. Yrittää vaan olla sellainen luonnollinen ja vaatimaton. Nyt paljasti itsensä. Onpas röyhkeä ja itserakas. Miehen kanssa tästä kerran väiteltiin, kun hän niin tykkää. No tottakai tykkää, kun aivotoiminta tapahtuu kalsareissa. Ja ei, en ole kateellinen. Ennemmin Armi Toivanen on mun makuun.

Ja jatkoksi näille maisatorpille: Näyttää pärjäävän rinnatonkin lauta, ilman muovipallolaajennuksia.

Vierailija
6/19 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tunne ketään, joka katsoisi Putousta. Se ei edusta minun näkemystäni kulttuurista.

Vierailija
7/19 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä näkymin kepu, persut ja kokoomus muodostavat hallituksen (mahdollisesti RKP ja KD vielä lisäksi) joten Kososella ja kumppaneilla tulee olemaan paljon sulateltavaa seuraavat neljä vuotta. Oon ehkä vähän ilkeä mutta naurattaa vähän kun vihervassarit kitisevät.
t. persua äänestänyt

Vierailija
8/19 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Krista ei kosketa minun maailmaani millään tavalla

Vierailija
9/19 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vihreät on tämän maan älymystöä niin huh huh!

Vierailija
10/19 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako alotusta tästä pitää oikein tehdä?

Vierailija
11/19 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 22:03"]Miten kehtaavat nostaa itseään muiden yläpuolelle, hyi yököttää ihan.

http://www.hs.fi/kulttuuri/a1429500126772?ref=hs-art-artikkeli

Perussuomalaisten rynnistys toiseksi suurimmaksi puolueeksi keskustan ja kokoomuksen väliin osoittaa Suomen jakaantuneen kahtia, sanoo kirjailija-ohjaaja Pirkko Saisio.

"Minusta tuntuu, että vihreät ja vasemmisto jakavat keskenään älymystön, kulttuuriväen, tutkijat ja yliopistoväen", hän sanoo.
[/quote]

Voi hyvänen aika, onko tämä kirjoitettu hesarissa?

Vierailija
12/19 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapi noita ikuisuusopiskelijoita ja elämätapatyöttömiä löytyä tuosta älymystöstä juuri eniten. PS en äänestänyt itse PS. 

Vierailija
13/19 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 22:22"]

[/quote]

Anteeksi, ei osunut minun silmään aloitusta. Mutta ei sinun väkisin tarvi avata kaikkia samanlaisia aloituksia, avaappa seuraavaksi vaikka :Mitä mieltä kissasi on...

Vierailija
14/19 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 22:25"]

[/quote]

Anteeksi, ei osunut minun silmään aloitusta. Mutta ei sinun väkisin tarvi avata kaikkia samanlaisia aloituksia, avaappa seuraavaksi vaikka :Mitä mieltä kissasi on...

[/quote] Ei niin, tämä olikin ensimmäinen (ja viimeinen) minkä avasin. Älä päälle käy.

Vierailija
15/19 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 22:28"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 22:25"]

[/quote]

[/quote] Ei niin, tämä olikin ensimmäinen (ja viimeinen) minkä avasin. Älä päälle käy.

[/quote]

En, ei ollut tarkoitus päälle käydä. Kunhan sanoin etten tiennyt muista aloituksista.

Vierailija
16/19 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Pölvästi-Kososen Suomi sijaitsee ainoastaan hänen omassa ahdasmielisessä päässään, eikä sillä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa, kuten pikkubitch on joutunut karvaasti huomaamaan. ;)

Vierailija
17/19 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän on tuota mieltä, ei siitä kannata yöuniaan menettää. Ihme haloo yhden näyttelijän tokaisusta. Mitä väliä on muka kellekään mitä Krista ajattelee?

Vierailija
18/19 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kososen ja Sainion kommentit kertovat hyvin selkeästi jokseenkin aivottomista naisista. Ovat siis värjättyjä blondeja puhtaasti.

Vierailija
19/19 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niin tyypillistä henkilölle, joka ei tajua oikein mistään mitään ja elää laput silmillä helsinkikeskeisessä piireissään. Mutta vielä harvempi laukoo ääneen noin typeriä lauseita. Jos saisin valita, mielummin kohdennan maksamani verot maahanmuuttajille kuin annan kyseisen kaltaisille "taiteilijoille" apurahana.